Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: هشت مرکز منتخب کووید-۱۹ در مرکز استان و شهرستان‌های تحت پوشش این دانشگاه آماده پذیرش و غربالگری رایگان افراد مشکوک به کرونا بودند که با اضافه شدن یک مرکز دیگر در شهرستان سمنان، تعداد مراکز منتخب کووید-۱۹ مجموعه تحت پوشش این دانشگاه به ۹ مرکز افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: با توجه به افزایش مجدد شیوع بیماری کووید١٩ و برای ارتقای میزان رضایتمندی و کیفیت ارائه خدمات بهداشتی و تسهیل در امر بیماریابی به موقع و همچنین آموزش، اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات بهداشتی بهتر، در تمام مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مراکز منتخب بیماری کووید١٩ جهت مراجعه افراد مشکوک به ویروس کرونا هر روز، حتی روز‌های تعطیل از ساعت ۸ تا ۲۰ فعال است و خدمات به صورت رایگان ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: سمنان، مهدیشهر، گرمسار، آرادان، سرخه و دامغان مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی استان سمنان هستند که در این ۶ شهرستان و شهر‌های شهمیرزاد در شهرستان مهدیشهر و ایوانکی در گرمسار مراکز خدمات جامع سلامت منتخب کووید١٩فعال است.

دانایی اضافه کرد: کسانی که دارای علائم مشکوک مبتلا به کرونا و علائم تنفسی مانند سرفه، تب بالا و تنگی نفس هستند، می‌توانند با مراجعه به مراکز منتخب کووید-١٩ و معاینه توسط پزشک، از آخرین وضعیت جسمانی خود مطلع شوند.

او بیان کرد: مرکز منتخب غربالگری کووید-۱۹ در شهرستان سمنان مرکز خدمات جامع سلامت ۱۷ شهریور واقع در میدان ابوذر بود که با توجه به افزایش مراجعات و در جهت رضایتمندی بیشتر، مرکز خدمات جامع سلامت محقق واقع در بلوار حکیم الهی نرسیده به میدان کشاورز، نیز به عنوان مرکز شماره دو منتخب، آماده ارائه خدمات به شهروندان مرکز استان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان یادآورشد: مرکز منتخب کووید ١٩در شهمیرزاد واقع در میدان امام (ره)، بالاتر از شهرداری خیابان فیاض‌بخش، در شهرستان دامغان مرکز منتخب کووید١٩ سیدالشهدا (ع) واقع در میدان دانشگاه ابتدای شهرک گلستان و در شهرستان سرخه مرکز منتخب کوید ۱۹شهدای سرخه واقع در طبقه اول شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان آماده ارائه خدمات است.

دانایی تصریح کرد: مرکز منتخب کوید ۱۹ شهید تبیانیان در شهرستان مهدیشهر واقع در جنب شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، مرکز منتخب کووید ۱۹ در آرادان واقع در مرکز خدمات جامع سلامت آرادان، مرکز منتخب کووید ۱۹ شماره ۲ شهری در شهرستان گرمسار واقع در خیابان ١٧ شهریور روبه‌روی استخر طوسی و مرکز منتخب کووید ۱۹ درمان بستر ایوانکی واقع در میدان امام علی (ع)، خیابان امامزاده فعال است.

او  اظهار داشت: پذیرش در مراکز منتخب کووید١٩ در ایوانکی، سرخه و شهمیرزاد به صورت شبانه‌روزی است و در دیگر مناطق ۱۲ ساعته فعال بوده و افراد می‌توانند از ساعت هشت تا ۲۰ برای دریافت خدمات به این مراکز مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراکز غربالگری خدمات بهداشتی بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی خدمات جامع سلامت واقع در میدان مراکز منتخب استان سمنان ارائه خدمات کووید ۱۹ تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شکری عصر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه بالغ بر هشت درصد جمعیت شهرستان آبادان را افراد بالای ۶۰ سال تشکیل می‌دهد که این امر مهم حاکی از روند رو به سالمندی جمعیت است و با توجه به نقش این افراد در زندگی خانوادگی به عنوان گنجینه‌های انتقال تجارب و دانش هستند، لذا توجه به سلامت آنها یکی از اهداف مهم مرکز بهداشت است.

وی افزود: در این راستا مراقبت‌های بهداشتی (اندازه‌گیری قد و وزن، FBS ، Chol، مشاوره تغذیه و سلامت روان) ویزیت پزشک و آموزش‌های بهداشتی لازم توسط مراقبان سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه‌‎ها و خانه‌های بهداشت به صورت رایگان ارائه می‌شود.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: از همشهریان (به ویژه سالمندان و خانواده‌ها) به منظور شرکت در این فراخوان مراقبتی، در همه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی دعوت می‌شود.

کد خبر 6095983

دیگر خبرها

  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند