Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود میرشریفی روز  یکشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: پیش بینی می شود این تقاطع غیر همسطح به شرط تامین اعتبار حداکثر تا ۲ سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
وی ادامه داد: تقاطع غیر همسطح امام حسن(ع) در شهر سمنان، بزرگترین تقاطع غیر همسطح در استان محسوب می‌شود و برای تکمیل آن ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: برای طراحی و آغاز عملیات ساخت تقاطع غیر همسطح امام حسن(ع) دستکم ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
میرشریفی تصریح کرد: میدان امام حسن(ع) در امتداد جاده کمربندی شهر سمنان واقع شده که ساخت تقاطع غیر همسطح در این منطقه موجب هدایت مسافران به داخل شهر و در نتیجه رونق گردشگری می‌شود.
رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سمنان تصریح کرد: تقاطع غیر همسطح امام حسن(ع) مسافران محور مشهد به تهران را به داخل شهر هدایت و دسترسی از داخل شهر به محور اصلی به سمت تهران را امکان پذیر می کند.
وی یادآور شد: مسیر مشهد به تهران در نزدیکی پل جهاد این شهر یک ورودی به داخل شهر دارد و چنانچه مسافر از این ورودی به هر دلیل عبور کند دیگر راهی برای ورود به داخل شهر ندارد و ساخت تقاطع غیرهمسطح در میدان امام حسن(ع) این مساله را برطرف می کند.
وی با بیان اینکه ساخت تقاطع غیر همسطح امام حسن(ع) براساس طرح تفضیلی به منظور رونق گردشگری در دستور کار قرار گرفته است، اضافه کرد: نامگذاری تقاطع غیر همسطح امام حسن(ع) توسط کمیته‌ای در شورای شهر سمنان انجام می‌شود.
رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سمنان اظهار داشت: اکنون ساخت ستون‌های تقاطع غیر همسطح امام حسن(ع) در حال اجرا است.
شهر سمنان حدود ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و از لحاظ جغرافیایی در مسیر محور تهران- مشهد واقع شده است که سالانه ۲۰ میلیون مسافر از این محور عبور می‌کنند و مسوولان استان با تامین زیرساخت‌هایی مانند احداث تقاطع غیر همسطح امام حسن(ع) به دنبال جذب گردشگران و استفاده از ظرفیت مسافران عبوری برای رونق صنعت درآمدزای گردشگری هستند.

برچسب‌ها شهرداری سمنان سمنان مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری سمنان سمنان مدیریت شهری شهرداری سمنان سمنان مدیریت شهری اخبار کنکور تقاطع غیر همسطح امام حسن ع ساخت تقاطع غیر داخل شهر شهر سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد

کشاورزیان گفت: همزمان با شروع فصل بهار و همچنین به دلیل شرایط مناسب بارندگی و دمایی، آفت ملخ کوهاندار و شپشک در شهرستان شاهرود فعال می‌شود.

وی از شناسایی کانون‌های طغیانی این آفت خبر داد و گفت: آفت ملخ کوهاندار با پیش آگاهی به موقع در اواخر اسفند سال ۱۴۰۲ و فروردین امسال در سطح بیش از ۵۰۰ هزار هکتار از تاغزارها شناسایی شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شاهرود ادامه داد: امسال هم مانند سال گذشته برای جلوگیری از بروز خسارت‌های بیشتر به تاغزارها، عملیات کنترلی با همکاری و هماهنگی اداره حفاظت محیط زیست شاهرود و همچنین حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در دستور کار قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت
  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان