Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:58:11 GMT

دومین پست ۲۳۰ کیلوولت برق خلخال راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۹۵۵۲

دومین پست ۲۳۰ کیلوولت برق خلخال راه‌اندازی می‌شود

حسین قدیمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دومین پست ۲۳۰ کیلوولت شهرستان خلخال با مشارکت مالی و اعتباری ۲۰ درصد شرکت شهرک‌های صنعتی ،۴۰ درصد اعتبارات استانی و ۴۰ درصد از اعتبارات وزارت نیرو در محل اجرای ناحیه صنعتی گزاز این شهرستان ایجاد خواهد شد.

وی اظهارداشت: با توجه به ضرورت تامین نیاز برقی کارخانه‌های صنعتی بزرگ پیش‌بینی شده برای احداث و راه‌اندازی در ناحیه صنعتی گزاز خلخال از جمله کارخانه تولید فروسلیسی در این محل راه‌اندازی پست ۲۳۰ کیلوولت برای تامین برق واحدهای صنعتی این ناحیه ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل اظهارداشت: در حالی که سایر دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط برای ایجاد زیرساخت‌های لازم ناحیه صنعتی گزاز هنوز کار خود را آغاز نکرده‌اند این شرکت مقدمات لازم برای راه‌اندازی این تاسیسات تامین برق این ناحیه را انجام داده طبق برنامه زمان‌بندی شده این پروژه را اجرا می‌کند.

او با بیان اینکه پست ۲۳۰ کیلولت ناحیه صنعتی گزاز خلخال چهارمین پست ۲۳۰ کیلوولت استان اردبیل است که در جهت تقویت زیرساخت‌های برقی مناطق مختلف این استان راه‌اندازی می‌شود، گفت: عملیات اجرایی پروژه احداث سومین پست ۲۳۰ کیلوولتی برق در منطقه جنوب استان اردبیل و در شهر خلخال در حال تکمیل بوده و این پروژه بزرگ برق جنوب استان پاییز امسال بهره‌برداری می‌شود.

قدیمی اظهارداشت: پست ۲۳۰ به ۶۳ و ۲۰ کیلوولتی شهر خلخال سومین پست ۲۳۰ کیلوولتی استان اردبیل پس از شهرهای اردبیل و نمین است که با هدف تامین برق مورد نیاز واحدهای صنعتی و تولیدی بزرگ منطقه احداث و با بهره‌برداری از آن برق موردنیاز و نامحدود سرمایه‌گذاران متقاضی راه‌اندازی طرح‌های بزرگ صنعتی و تولیدی واقع در محدوده این شهرستان تامین می‌شود.

وی گفت: برای راه‌اندازی پروژه پست ۲۳۰ کیلوولت برق خلخال و همچنین راه‌اندازی خطوط انتقال نیروی برق از استان گیلان به این پست در خلخال تاکنون اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال از محل منابع اعتباری ملی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه برق شهرستان خلخال از طریق یک پست ۶۳ کیلوولتی تامین می‌شود، تشریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه علاوه بر تامین برق موردنیاز سرمایه‌گذاران راه‌اندازی واحدهای صنعتی بزرگ در منطقه برق پایدار ۲ شهرستان خلخال و کوثر در بلند مدت تامین خواهد شد.

قدیمی از اجرای طرح برق امید با هدف ترویج فرهنگ الگوی صحیح مصرف برق در بین مشترکین خبرداد و گفت: در صورت کاهش ۱۰ درصد برق مصرفی مشترکین پرمصرف هیچ گونه خاموشی در تابستان سال آینده در استان اعمال نخواهد شد.

وی با بیان اینکه اصلاح روشنایی معابر تمام مناطق استان اردبیل در دستور کار شرکت توزیع برق قرار گرفته است، افزود: بر اساس قوانین جدید وزارت نیرو تامین برق و هزینه برق مصرفی همه پارک‌ها ،بوستان‌ها و بلوارهای شهرهای استان به عهده شهرداری‌ها می‌باشد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها خلخال انرژی برق استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال انرژی برق استان اردبیل خلخال انرژی برق استان اردبیل اخبار کنکور پست ۲۳۰ کیلوولت استان اردبیل راه اندازی تامین برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ

مدیرکل بازرسی گفت: آنچه که در فرمایشات مقام معظم رهبری، ریاست قوه قضاییه و همچنین از سوی ریاست سازمان بازرسی کل کشور بر آن تأکید شده، راهبرد حمایت از تولید و صنعت گران است و حضور ما در راستای جامه عمل پوشاندن به همین تأکیدها و حمایت حداکثری از تولید و اشتغال است.

محمد تقی حاجی مشهدی از تولید کنندگان خواست در صورت عدم رفع مشکلات و موانع موضوع را به اطلاع اداره کل بازرسی اعلام تا در اسرع وقت پیگیری شود .

وی گفت: ما امروز از دو واحد صنعتی و کشاورزی در چهارباغ  بازدید کردیم مشکلاتی را مطرح که بعضی از این موارد مطرح شده استانی است که با هماهنگی دستگاه های اجرایی به جد پیگیری و تا حصول نتیجه اقدام خواهیم کرد و بعضی از موارد مثل تامین ارز که کشوری است و با سازمان مکاتبه تا از طریق بانک مرکزی حل و فصل خواهیم کرد.

وی از تداوم این بازدید ها تا انتهای سال خبر داد و گفت : ما امروز صحبت های صاحبان صنعت  را شنیدیم توسعه کارخانه ، افزایش ولتاژ ، و تامین ارز مورد نیاز که در مورد برق قرار شد اداره کل برق البرز تا ظرف هفته آتی مشکل ولتاژ و برق مورد نیاز کار خانه را تامین و در مورد ارز اداره کل بازرسی و صمت البرز اهتمام جدی برای تامین آن داشته باشند و توسعه شرکت هم از الویت هایی است که در دستور کار قرار گرفت. 

مدیرکل بازرسی استان در ادامه گفت: کمک به توسعه صنعت و تولید بعد از مبارزه با فساد اصلی‌ترین اولویت اداره کل بازرسی استان است.

او افزود: با بازدید از واحد‌های تولیدی مشکلات و موانع پیش رو به درستی احصا و از تمام ظرفیت‌های قانونی برای کمک به تولید بهره گرفته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود