Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@18:00:33 GMT

لزوم تقویت کشاورزی و عرصه تولید جهت رونق صادرات

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۹۶۰۷

لزوم تقویت کشاورزی و عرصه تولید جهت رونق صادرات

منصورعلی زارعی کیاپی نماینده مردم ساری و میاندورود و عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی به همراه برخی از اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس در جلسه ای با حضور فرماندار ساری، فرماندار میاندورود، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران و جمعی از مدیران و فعالان اقتصادی استان و مرکز استان در خصوص بررسی فرصت های موجود در شهرک‌ها واحدهای صنعتی مرکز استان بویژه چالش های اساسی در عرضه تسهیلات بانکی، سررسید اقساط و استمهال آنها، مالکیت واحدها، مالیات و ارزش افزوده و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. حضور یافت.

بر اساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این نشست با نقد جدی برخی سیاستگذاری غلط خلاف مصلحت تولید در کشور انجام می شود، اظهار کرد: اگر مجلس در حفظ منافع تولیدکنندگان و جامعه کارگری آنها در همین چند ماه گذشته نقش نظارتی خود را ایفا نمی کرد شرایط به مراتب بدتر بود! نمونه آن را در نقش مجلس در جلوگیری از حذف یارانه تامین اجتماعی واحدهای تولیدی کوچک می توان دید.

وی ادامه داد: در چهارماه گذشته تنها یک جلسه کارگروه اشتغال در استان تشکیل شده که خروجی همان یک جلسه هم مشخص نیست. اینگونه وسط میدان جنگ اقتصادی حاضر می شوید؟

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس بیان کرد: با اشکالاتی که در عرصه صادرات داریم و مدام از سوی کارشناسان تذکر داده می شود، اما شنیده نمی شود برخی از بازارهای مهم منطقه را یا اصلا وارد نشدیم یا از دست داده ایم.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس خاطرنشان کرد: در حالی که کشاورز و تولیدکننده ما با تلاش همه جانبه دستگاه های متولی به رشد تولید می رسد اما در بازرگانی مشکل جدی وجود دارد و نتیجه آن سرخوردگی تولیدکننده و رها کردن این عرصه مهم کشورمی شود. این مسئله اگر خیانت نباشد تنبلی و بی ارادگی است که باز هم به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست./

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مصاحبه با خبرگزاری خبرآنلاین در خوزستان گفت : یکی از طرح‌های مهم توسعه خوزستان در بخش کشاورزی طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری است و یکی از اولویت های مجمع نمایندگان استان در مجلس است که با قدرت در حال پیگیری و اجرای کامل این طرح در منطقه هستیم.

ابراهیم متینیان تصریح کرد: در مجلس یازدهم اقدامات مناسبی برای رفع مشکلات در خوزستان و حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر صورت گرفته ولی باید در مجلس جدید بیشتر تلاش کنیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس یازدهم در ادامه افزود: در حوزه رامشیر و رامهرمز منابع نفتی زیادی وجود دارد که این منابع نفتی باید به توسعه منطقه و ایجاد اشتغال کمک کنند.

متینیان تاکید کرد: نیاز به افزایش همدلی و هم افزایی داریم و توسعه خوزستان همراهی ۱۸ نماینده را می‌خواهد.

نماینده مردم رامهرمز در مجلس یازدهم تاکید کرد: یکی از اقدامات شاخص در بخش کشاورزی، طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری است که در حوزه رامشیر و رامهرمز نیز باید توسعه دهیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899693

دیگر خبرها

  • تقویت زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی مازندران
  • زنجیره های ارزش کشاورزی در مازندران تقویت شود
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • جهش تولید در بخش کشاورزی با دانش بنیانی محقق می شود
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید