Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@19:30:25 GMT

ثبت‌نام دوره دانشجویی آشنایی با تدبر در قرآن

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۹۶۲۴

ثبت‌نام دوره دانشجویی آشنایی با تدبر در قرآن

‍‍‍‍‍‍

مؤسسه گفتمان قرآن و ولایت در راستای گسترش گفتمان قرآن محور، دوره دانشجویی آشنایی باتدبر در قرآن را در سه سطح برگزار می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مؤسسه گفتمان قرآن و ولایت در راستای گسترش گفتمان قرآن‌محور در میان دانشجویان و طلاب جوان و لزوم فهم قرآن و بازگشت محوریت قرآن به دینداری برای دوره کوتاه مدت آشنایی با تدبر در قرآن ثبت نام به عمل می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره‌های این مؤسسه در سه مقطع «آشنایی»، «مهارتی ــ گفتمانی» و «تخصصی» برگزار می‌شود. جهت تسهیل حضور دانشجویان و طلاب، مقطع اول دوره آشنایی در قالب بسته فشرده 2 ساعته با عنوان «بسته کوتاه مدت آشنایی با تدبر در قرآن» به صورت مجازی در قالب یک سامانه ویژه طراحی شده است. متقاضیان، ابتدا در این دوره کوتاه مدت ثبت نام و شرکت می‌کنند و با کلیات مباحث و روند کار آشنا می‌‌شوند و در صورت تمایل به ادامه دوره، برای شرکت در مقطع بعدی اقدام می‌کنند.

دانشجویان  یا فارغ التحصیلان و طلاب سطح 1 و 2  که متولد 1369 به بعدند می‌توانند تا 4 آذرماه سال جاری در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند. شروع دوره نیز از 8 آذر خواهد بود.

جهت ثبت‌نام در این دوره می‌توانید به سایت  tadabor.ir/nokhbegani  و برای پیگیری اخبار این مؤسسه می‌توانید به صفحات  مجازی این مؤسسه با آدرس tadabor.ir در روبیکا و ایتا و یا tadabor_ir در اینستاگرام مراجعه کنید.

جایگاه والای "مواسات و همدلی" در آیات قرآن و روایات

انتهای‌پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرآن کریم قرآن کریم گفتمان قرآن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سرپرست اداره امور قرآنی استان اصفهان گفت: صبح امروز، بیش از ۱۳٠٠ نفر از حافظان قرآن کریم در استان، در سه مقطع ۱٠ جزء، ۲٠ جزء و کل آزمون دادند.
به گفته حجت الاسلام و المسلمین لوایی، به لحاظ تعداد شرکت کنندگان در این آزمون این استان پس از خراسان رضوی و تهران در رتبه سوم کشور قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج