Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@12:36:07 GMT

کشف ۱۲ تن کالای قاچاق در تایباد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۹۶۲۷

کشف ۱۲ تن کالای قاچاق در تایباد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تایباد افزود: این میزان کالای قاچاق شامل انواع مواد شوینده، روغن خوراکی، مغز گردو، زیره سیاه، برنج و آرد است که کارشناسان، ارزش ریالی این میزان کالای کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند. در این ارتباط چند متهم ایرانی و افغانستانی دستگیر و با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد کریمی از کشف ۲۵ تن سویا در یکی از انبارهای سطح شهر تایباد خبر داد و اظهار داشت: ارزش ریالی این میزان سویای کشف شده نیز از سوی کارشناسان در حال بررسی است. طی آبان‌ماه سال جاری ۲ تن روغن نباتی قاچاق حین خروج از کشور در معبر زمینی دوغارون به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال از تعدادی متخلف ایرانی و افغانستانی کشف شد. از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۷ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در سطح این شهرستان مهر و موم شده و ۱۰۰ واحد صنفی هم تذکر کتبی دریافت کرده‌اند. در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد واحدهای صنفی این شهرستان، دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت می‌کنند و با مصوب شدن تعطیلی مشاغل به جز مشاغل گروه شغلی یک، ۸۰ درصد این صنوف، تعطیلی ساعت ۱۸ به بعد را رعایت می‌کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تایباد به اجرای ۳۰ گشت مشترک نظارتی از ابتدای سال تاکنون در سطح این شهرستان اشاره کرد و گفت: طی یک ماهه گذشته ۵۰ تن انواع روغن نباتی و مایع با هدف برقراری تعادل در قیمت این کالا و تامین اقلام مورد نیاز مردم در سطح بازار این شهرستان توزیع شده است.

شهرستان تایباد سه هزار و ۱۰۰ واحد صنفی فعال دارد که دو هزار و ۶۰۰ واحد صنفی دارای پروانه فعالیت هستند. شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

کد خبر 565184 برچسب‌ها قاچاق - قاچاقچی استان خراسان رضوی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قاچاق قاچاقچی استان خراسان رضوی واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد

سرهنگ منوچهر جوانمرد گفت: به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

او می‌گوید: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گرانفروشی مهروموم و نیز برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر ضمن تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، از مردم خواست، در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد