Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش یکشنبه ایرنا، تارنمای شبکه خبری فاکس نیوز خبر داد که در شهر ال پاسو سردخانه‌ها نیز مانند بیمارستان‌ها پر شده‌اند و اکنون زندانیان داوطلب با دریافت دستمزد ساعتی ۲ دلار در جابجایی اجساد کمک می‌کنند. ابتدا بنا بر این بود تا زندانیان تنها در روزهای کاری استخدام شوند که اکنون روزهای تعطیل نیز به ساعات کاری آنان افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته فاکس نیوز، زندانیان از پوشش محافظتی و ماسک برخوردارند و مسئولان ذی‌ربط برای افزایش ظرفیت سردخانه‌ای از ۱۰ سردخانه سیار برای نگهداری اجساد بهره‌برداری می‌کنند.

مقام‌های بهداشتی شهر ال پاسو خبر داده‌اند که در شبانه‌روز گذشته بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار جدید شناسایی شده و ۱۵ بیمار نیز جان خود را از دست داده‌اند. در میان ایالات پنجاه‌گانه آمریکا، تگزاس در رده نخست بیشترین تعداد مبتلایان بیماری کووید ۱۹ قرار دارد.

ریکاردو سامانیِگو قاضی شهر گفت: به کار گرفتن زندانیان نشان می‌دهد که چقدر دستان ما خالی است.

از زمان آغاز همه گیری ویروس کرونا در آمریکا تاکنون بیش از ۱۱میلیون و ۲۲۶ هزار نفر به کووید-۱۹ مبتلا شده و از این میان بالغ بر ۲۵۱ هزار و ۲۵۶ نفر جان خود ار از دست داده‌اند.   

برچسب‌ها ویروس کرونا ایالت تگزاس ایالات متحده آمریکا پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ایالت تگزاس ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا ایالت تگزاس ایالات متحده آمریکا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دانشجوی یزدی که در یکی از ارگان‌های دولتی نیز مشغول به کار آموزی شده است اولین حقوق دریافتی خود را به آزادی یک زندانی غیر عمد اختصاص داد.   این دانشجو با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد، مبلغ ۵ میلیون تومان، اولین حقوق دریافتی خود را جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد اختصاص داد.   وی که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در این خصوص گفت: این مبلغ را جهت خشنودی خداوند و افزایش خیر و برکت در زندگی و کار خود اهدا کرده و امیدوارم هر ساله بتوانم مبالغ بیشتری را به این کار خیر اختصاص دهم.

دیگر خبرها

  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • داستان سرماخوردگی در انسان‌ها از چه زمانی آغاز شد؟
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • یک بام و دو هوای آزادی بیان در غرب