Web Analytics Made Easy - Statcounter

عدم کیفیت در اینترنت مخابرات و ضعف در پشتیبانی ۲۴ ساعته، لذت استفاده از اینترنت را به کام مشترکان اینترنت مخابرات تلخ نموده‌است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، شاید تا قبل از شیوع ویروس کرونا برخی از خانواده‌ها ضرورتی برای وجود اینترنت پرسرعت در زندگی روزمره خود احساس نمی‌کردند، اما کرونا با تمام خطر و مشکلات برخی از افراد را با دنیایی به نام دنیای اینترنت آشنا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر برخی از خانواده‌ها تا قبل از کرونا داشتن گوشی همراه را برای فرزندان دانش‌آموز خود ناپسند و حتی غیرممکن می‌دانستند، اما کرونا به آنها آموخت که گوشی همراه هوشمند آنطور که می‌گویند وسیله بدی نیست، و می‌توان با اندیشه سالم با این غول جذاب زندگی کرد و حتی از وجودش سود برد.

شیوع ویروس کرونا علاوه بر آوردن کلاسهای درس توسط اینترنت به خانه‌ها باعث شد، خانواده‌ها از شبکه‌های اجتماعی کمی فراتر بروند و از نرم‌افزارهای متفاوت برای انجام امورات خود نظیر خرید و ثبت نام و... استفاده کنند.

گرچه وجود اینترنت پرسرعت در چنین شرایطی یک فرصت و حتی یک امتیاز ویژه به شمار می‌رود اما برخی از مناطق هستند که از اینترنت پرسرعت فقط نام و نشانش را دارند.

استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مناطقی هست که بدون تعارف می‌توان گفت در برخی از نقاط آن اینترنت پرسرعت وجود دارد، اینترنتی که متولیان آن را پرسرعت معرفی می‌کنند و می‌دانند و مصرف‌کننده آن‌را سوهان اعصاب می‌خواند.

ساختار دولتی فضای مجازی در کره جنوبی/ 77 درصد شهروندان کره‌ای از اینترنت ملی استفاده می‌کنند3 استفتاء جدید از رهبر انقلاب/ آیا می‌توان از اینترنت بی‌سیم دیگران استفاده کرد؟اصفهان| خوب و بد آموزش مجازی دانش‌آموزان در دوران کرونا/ افت سرعت و قطعی اینترنت صدای همه را درآورد

این روزها علاوه بر کندی سرعت اینترنت مخابرات «ADSL» و عذاب کشیدن خانواده‌ها برای برقراری ارتباط سریع با خیالی راحت، پاسخگویی 2020 که وظیفه پشتیبانی از اینترنت مخابرات را برعهده دارد نیز بر اعصاب و روان مشترکان رژه می‌رود.

یکی از مشترکان اینترنت ADSL مخابرات در یاسوج به خبرگزاری تسنیم گفت: در زمان ثبت نام طرح اینترنت در برگه تعرفه نوشته بودند اینترنت پرسرعت و بنده هم بخاطر شرایط کار بیشترین مقدار سرعت یعنی 16 مگابایت را انتخاب کردم، بعد از راه اندازی سرویس اینترنت خود متوجه شدم که سرعت در حد شبکه 2G هم نیست و با نرم افزار تست سرعت متوجه شدم که سرعت دریافتی زیر 1 مگابایت است، با پشتیبانی تماس گرفتم و بعد از راهنمایی، شبکه سیم تلفن خانه را با کلی هزینه تعویض کردم، اما همچنان با مشکل سرعت روبرو هستم.

رضا یکی دیگر از مشترکان نسبت به پاسخگویی پشتیبانی اینترنت مخابرات معترض است و می‌گوید: تا چند ماه گذشته مرکز پاسخگویی 2020 مخابرات در استان بود و به راحتی با اپراتورهای مربوط تماس می‌گرفتیم و در 24 ساعت شبانه روز بدون هیچ دردسری خدمات ارائه می‌شد،اما چند ماهی است که این پشتیبانی به خرم‌آباد منتقل شده و اپراتور در جواب مشکلات ما، یک جمله دارد و آنهم «باشد ثبت تماس می‌شود» را جواب می‌دهد، و حتماً باید در این شرایط کرونا بصورت حضوری بیاییم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

در این باره مدیر شرکت مجری اینترنت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرگزاری تسنیم گفت: تا چند ماه گذشته پشتیبانی 2020 اینترنت مخابرات در خود شرکت مستقر بودند، و جوابگویی نیز بصورت 24 ساعته و با نظارت مستقیم شرکت مجری صورت می‌گرفت، که مطابق تصمیم مخابرات استان و شرکت مخابرات ایران، پاسخگویی 2020 به استان خرم آباد منتقل شد.

وی درباره نارضایتی مشترکان از نحوه پاسخگویی پشتیبانی اینترنت مخابرات عنوان کرد: شرکت مجری اینترنت در استان نظارت یا دسترسی خاصی به شرکت پشتیبانی در خرم آباد ندارد.

انتهای پیام/541/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترنت اینترنت اینترنت مخابرات اینترنت پرسرعت خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از شرکت پشتیبانی امور دام کشور، حسین شیرزاد افزود: در حال حاضر شرکت پشتیبانی امور دام در استان‌ها بدون محدودیت به خرید بیش بود مرغ در استان‌ها مشغول هستند و با همه ظرفیت متعهد به خرید مرغ هستند و با شیبی ۲۷ درصدی طی یک ماه گذشته شرکت به رکورد خرید روزانه ۱۰۰۰ تن خرید مرغ رسیده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان نیز حدود ۱۷ هزار تن مازاد مرغ از استان‌ها خریداری شد.

وی اظهار داشت: طی سه شب متوالی اخیر متوسط وزن مرغ‌ها در کشتارگاه‌ها بالای ۲ کیلو و ۹۰۰ گرم شده، بنابراین دیر کشتاری اتفاق افتاده چنانچه مرغ را تا ۵۹ روزگی مرغ نگهداری کنند پیامد این تاکتیک از سوی مرغداران افزایش ذخایر گوشت سفید در کشور خواهد بود.

نهاده‌های مورد نیاز صنعت مرغداری کشور فراهم است

شیرزاد، با بیان اینکه امروز بازار نهاده‌ها در آرامش کامل است گفت: شرکت پشتیبانی امور دام با اعطای نهاده مدت دار و عرضه بیش از یک میلیون تن نهاده با ارز ترجیحی و بهره‌گیری از مکانیزم استمهال، شرکت پشتیبانی امور دام کشور خدمت مهمی به صنعت مرغداری کشور کرده است به طوری که عمده انبار‌های مرغداران و زنجیره‌ها پر از نهاده است.

وی افزود: صنعت مرغداری وارد یک کلاس جهانی جدید شده و ما نیازمند یک گفتگوی ملی با مرغداران کشور هستیم؛ زیرا زمان آن رسیده که با بهره‌وری و کارایی بالاتری این محصول را تولید کنیم.

توقف واردات گوشت مرغ از دو ماه قبل

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، اضافه کرد: شرکت پشتیبانی امور دام امسال واردات گوشت مرغ را از دو ماه قبل در فراخوان و مناقصه‌های بین‌المللی متوقف شد و با افتخار تکمیل و کهنه و نو شدن ذخایر راهبُردی مرغ کشور با تولید داخل صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: صنعت مرغداری نیاز به منابع مالی جدید، سرمایه در گردش مکفی و بیمه قیمت محصولات خود دارد.

صنعت مرغ نیازمند فعال شدن کریدور‌های صادراتی مرغ

شیرزاد با بیان اینکه صنعت مرغداری کشور نیازمند فعال سازی کریدور‌های صادراتی است، گفت: صادرکنندگان مرغ باید مشوق‌های صادراتی و بسته‌های حمایتی دریافت دارند.

وی بیان کرد: صادرات موفق مرغ وابسته به زیرساخت‌های مناسب صادراتی و ظرفیت‌های کشتارگاهی استاندارد است که در حال حاضر در آن ضعف داریم، نیاز به تقویت کمی تعداد کشتارگاه‌ها و ارتقای کیفیت مدیریت صادرات مرغ در کشور داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند