Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@12:01:59 GMT

فعالیت اصناف ورامین از ساعت ۱۸ ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۹۷۶۹

فعالیت اصناف ورامین از ساعت ۱۸ ممنوع است

رئیس اتاق اصناف ورامین گفت فعالیت اصناف غیر ضروری از ساعت ۱۸ به بعد در ورامین ممنوع است و در صورت فعالیت اصناف پس از این ساعت، با آنان برخورد خواهد شد

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید عباس میری اظهار داشت: طرح ممنوعیت فعالیت اصناف غیر ضروری شامل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ است.
  این مسئول خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای مایحتاج مردم، سوپرمارکت‌ها، میوه و سبزی فروشی ها، مراکز فروش محصولات پروتئینی نظیر قصابی‌ها، مرغ فروشی‌ها، ماهی فروشی‌ها و میادین میوه و تره بار جزو گروه یک بوده و می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
   در ادامه اضافه کرد علاوه بر این لبنیاتی، نانوایی‌ها، مراکز تهیه غذاهای آماده بیرون بر، جایگاه های سوخت، تعمیر و تاسیسات فنی خودرو و منازل، مراکز بهداشتی، درمانی دولتی و خصوصی، مراکز و فروشگاه‌های دامپزشکی پخش دارو و مواد غذایی، مراکز تامین آمبولانس داروخانه ها نیز از جمله اصنافی هستند که با رعایت نکات بهداشتی می‌توانند به فعالیت خود هستند.    وی اظهار کرد: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ورامین با همراهی نیروی انتظامی و کارشناسان شبکه بهداشت به طور مستمر بر فعالیت اصناف نظارت دارند و در صورت مشاهده بی‌توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی، با این واحدها برخورد می‌شود

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فعالیت اصناف ورامین طرح ممنوعیت فعالیت اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس!
  • هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین