Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-27@02:20:45 GMT

فشای مشخصات گوشی‌های جدید سری گلکسی سامسونگ

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۹۷۸۲

فشای مشخصات گوشی‌های جدید سری گلکسی سامسونگ

ایتنا - این سری شامل S21 با اندازه ۶.۲ اینچ و S۲۱+ با اندازه ۶.۷ اینچ است که در برخی کشورها با تراشه اسنپ دراگون ۸۷۵ و در برخی دیگر با اکسینوس۲۱۰۰ عرضه خواهد شد.
مشخصات سری موبایل‌های گلکسی جدید سامسونگ به نام گلکسی اس 21 فاش شد.

به گزارش ایتنا از مهمشخصات سری موبایل جدید گلکسی S21 سامسونگ به تازگی فاش شده و به نظر می‌رسد مدل «اولترا» این سری کانون توجهات خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اندازه نمایشگر در نسخه‌های مختلف این موبایل تغییر چندانی نخواهد داشت اما در مدل اولترای ۶.۸ اینچی از یک نمایشگر LTPO با قابلیت صرفه جویی در مصرف باتری و پشتیبانی از قلم S استفاده می شود. البته قلم همراه دستگاه عرضه نمی شود بلکه کاربر می تواند آن را به طور جداگانه بخرد.

این سری شامل S21 با اندازه ۶.۲ اینچ و S۲۱+ با اندازه ۶.۷ اینچ است که در برخی کشورها با تراشه اسنپ دراگون ۸۷۵ و در برخی دیگر با اکسینوس۲۱۰۰ عرضه خواهد شد.

دوربین دستگاه ها در مدل های S21 عادی تغییر چندانی نمی کند. در این دستگاه یک دوربین ۱۲ مگاپیکسل، یک دوربین تله فوتو۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید وجود دارد. اما در نسخه اولترا یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ، دوربین های تله فوتو 3X و 10X به کار می رود. 

تمام دستگاه های این سری قابلیت فیلمبرداری ۴K با ۶۰ فریم در ثانیه دارند. دیگر قابلیت های جدید شامل وای فای۶ در نسخه اولترا و حالتی برای ثبت ویدیو از دوربین های جلو و پشت به طور همزمان است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گلکسی S21 سامسونگ موبایل گوشی هوشمند اندازه ۶ یک دوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی

بررسی قیمت‌ها در بازار تلفن همراه حاکی از آن است که برخی از پرچمداران سامسونگ تا مرز ۱۰۰ میلیون تومانی افزایش قیمت پیدا کردند.

به گزارش خبرآنلاین، برسی قیمت‌ها در بازار موبایل حاکی از آن است که گران‌ترین موبایل برند سامسونگ در حال حاضر در بازار در مرز ۱۰۰ میلیون تومانی ایستاده‌است؛ سامسونگ Z FOLD ۵ با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت در حالی حاضر ۹۹ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان قیمت خورده‌است. ارزان‌ترین مدل در بین پرچمداران این برند نیز سامسونگ Z FOLD ۴ است که با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت ۵۳ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان قیمت خورده‌است.

سامسونگ در این مرحله کم و بیش بر گوشی تاشو تسلط داشته‌است، به طوری که علی‌رغم شباهت بسیار زیاد Samsung Galaxy Z Fold ۵ به نسل قبلی خود، همچنان در بررسی Samsung Galaxy Z Fold ۵ به امتیاز ۴.۵ ستاره دست یافته است؛ بنابراین احتمالاً مدل بعدی Samsung Galaxy Z Fold ۶ نیز یک گوشی بسیار خوب خواهد بود. برای مرجع، قیمت Galaxy Z Fold ۵ از ۱۷۹۹.۹۹ دلار شود، بنابراین احتمالاً Z Fold ۶ حداقل تا این حد قیمت خواهد داشت.

قیمت روز پرچمداران سامسونگ در جدول زیر آمده‌است:

دیگر خبرها

  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • (ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟