Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@20:07:36 GMT

اتاق اصناف تهران: برگزاری هرگونه حراج ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۹۹۰۶

آفتاب‌‌نیوز :

قاسم نوده فراهانی اظهار کرد: نظارت هم مانند گذشته و هم به دلیل مصوبات ستاد ملی کرونا بازرسی‌های انجام می‌شود که برای انجام آنها ما با تمام توان در سطح شهر برای بازرسی حضور داریم.

وی با اشاره به میزان بازرسی‌ها گفت: حدود 112 هزار و 700 مورد بازرسی انجام شده که 9500 مورد آن متخلف تشخیص داده شده و طبق ضوابط قانون صنفی به سازمان تعزیرات معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

30 واحد صنفی نیز جریمه شدند. بیش از 400 واحد صنفی که بعد از ساعت 18 تعطیل نکردند نیز تذکر گرفتند.

نوده فراهانی افزود: امکان اینکه برای هر واحد صنفی یک بازرس گذاشته شود وجود ندارد و هرکسی خودش باید رعایت کند، این موضوع به نفع همه است.

وی در مورد حراجی که این روزها حاشیه‌ساز شده نیز اظهار کرد: متوجه این مورد نشدیم اماخیلی از حراجی‌ها را قبل از برگزاری شناسایی و از برگزاری آن جلوگیری می‌کنیم. برگزاری حراج طبق مصورات ستاد کرونا ممنوع شده و ما مجبوریم که برخورد کنیم.

رییس اتاق اصناف تهران در مورد تسهیلاتی که قرار بود به واحدهای صنفی داده شود خاطرنشان کرد: تا اینجا که اقدامی در این مورد نشده است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اتاق اصناف محدودیت های کرونایی حراج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رسول قنبری گفت: شهرستان اسدآباد دارای ۱۲۰ واحد نانوایی بوده که سهمیه تخصیصی آرد به هر یک از این نانوایی‌ها شش کیسه است و به تبع آن به علت کم بودن تخصیص این سهمیه آرد تا حدودی با مشکل مواجه هستند.

او در ادامه از پلمب ۴۶ واحد صنفی متخلف این شهرستان در سال گذشته خبر داد و گفت: به منظور کنترل بازار در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از صنوف شهرستان انجام گرفت که در این رابطه ۱۷۷ پرونده صنوف متخلف به تعزیرات معرفی و ۴۶ مورد نیز پلمب شد.

رئیس اتاق اصناف اسدآباد در ادامه با اشاره به فعالیت ۴۷۰۰ کسبه دارای پروانه در شهرستان اسدآباد گفت: در سال گذشته ۵۷۰ مورد جواز کسب و پروانه جدید توسط اتاق اصناف برای واحد‌های صنفی شهرستان صادر شده است.

قنبری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم در این بین هنوز ۶۰۰ واحد صنفی بدون کسب پروانه در سطح شهرستان فعالیت دارند، اظهار کرد: در صورت شناسایی چنین واحد‌های صنفی بدون پروانه کسب علاوه بر اخطار لازم، برخورد می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع | ابلاغیه جدید سازمان اداری و استخدامی
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع شد
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد