Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_ مرجع تقلید شیعیان گفت: تواضع علامه در برابر شاگردان، درس اخلاقی برای همه بود و تاکید داشت که برکت علم در تعظیم استاد است، تمام حرکات و رفتارهای علامه طباطبایی درس بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در مراسم بزرگداشت سی و نهمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی که در دارالقرآن این علامه در قم برگزار شد، در پیامی تصویری با اشاره به ویژگی های علامه طباطبایی اظهار داشت: ایشان از لحاظ معنویت در حدی بود که وقتی تفسیر قرآن می گفت مفاهیم و مضامین آیات در روح ایشان به طوری اثر کرده بود که نشانه ها و تفاسیر در ایشان متجسم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه علامه طباطبایی با تفسیر قرآن معانی آیات را تجسم می بخشید بیان کرد: علامه توجه ویژه ای به ولایت اهل بیت(ع) داشت و در روزهای شهادت که مجالس عزا برپا می شد زودتر از همه می آمدند و در گوشه ای از مجلس می نشستند تا از روضه اهل بیت(ع) بهره مند شوند.

چگونگی عالم برزخ در کلام علامه طباطبایی/ طبق آموزه قرآن، آیا فشار قبر حقیقت دارد؟آیت‌الله نوری همدانی: عمل به قرآن انسان را به قلّه می‌رساندآیت الله نوری همدانی: انداختن تمام مشکلات به گردن تحریم امری خلاف واقع است

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: تواضع علامه در برابر شاگردان، درس اخلاقی برای همه بود و تاکید داشت که برکت علم در تعظیم استاد است، تمام حرکات و رفتارهای علامه طباطبایی درس بود، نه تنها یک مفسر بود بلکه یک فقیه بزرگ بود؛ از تمام جهات نابغه بود و از نوادر روزگار و اسلام به حساب می‌آمد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه تفسیر المیزان علامه طباطبایی بسیار کتاب مهم و منبعی برای مفاهیم قرآنی است خاطرنشان کرد: علامه در ابعاد مختلف تفقه در دین و قرآن داشت و به همین خاطر تفسیر او اثرگذاری و عمق زیادی در تفهیم مفاهیم قرآنی دارد.

انتهای پیام/452/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: الله نوری همدانی علامه طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل| پای کلاس درس معلمانی که عشق را تفسیر می‌کنند

معلمی یعنی عشق، ایثار و از خودگذشتگی، سوختن برای ساختن آینده‌ای روشن؛ همچنانکه تمام معلمان این مرز و بوم با عشق در این مسیر سخت اما شیرین گام نهاده‌اند و با تمام توان در تربیت نسل‌ آینده ساز برای ساختن ایرانی آبادتر تلاش می‌کنند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078696 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود
  • امام صادق(ع) و عبور از دوگانه‌های باطل
  • اردبیل| پای کلاس درس معلمانی که عشق را تفسیر می‌کنند
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • آیت‌الله نوری همدانی: دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود