Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبلیغات موبایلی که بخشی از مبحث دیجیتال مارکتینگ است مزایای بی‌شماری دارد که صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در جهانی که هر روز کاربرد ابزار هوشمندی چون موبایل بیشتر از قبل می‌شود، دیگر اهمیت تبلیغات موبایلی بر کسی پوشیده نمی‌ماند. کافی است ساعات استفاده خود از موبایل یا تبلت را با میزان استفاده از رسانه‌هایی مثل تلویزیون مقایسه کنید تا ضرورت و اهمیت دیجیتال مارکتینگ پی ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبلیغات موبایلی که بخشی از مبحث دیجیتال مارکتینگ است مزایای بی‌شماری دارد که صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند. به عنوان مثال با استفاده از امکان مشخص کردن محدوده جغرافیایی، برندها می‌توانند جامعه هدف خود را آسان‌تر پیدا کنند و بودجه تبلیغاتی خود را صرف مشتریان بالقوه در محیط اطراف خود کنند. برای آن‌که بتوانید بهترین استفاده را از تبلیغات در دنیای فناوری داشته باشید، آموزش دیجیتال مارکتینگ را در برنامه خود قرار دهید تا بتوانید استراتژی‌های تبلیغات دیجیتال را به کارآمدترین و حساب‌شده‌ترین شیوه بچینید.

 

تبلیغات موبایلی

هرگونه تبلیغات دیجیتال که مخصوص نمایش در موبایل‌ها و تبلت‌ها و ابزار مشابه باشد، در دسته تبلیغات موبایلی قرار می‌گیرد. نوع محتوای تبلیغاتی می‌تواند متنی، صوتی، ویدئویی و... باشد. یکی از مهم‌ترین بسترهای تبلیغاتی موبایل، اپلیکیشن‌های گوناگون هستند که به این بازار رونقی دوچندان می‌بخشند. اپلیکیشن‌هایی که تعداد بی‌شماری به‌طور روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنند و می‌توانند تبلیغات مختلفی را پیش چشمان مخاطبان قرار دهند.  

یکی از صنایعی که می‌توان تبلیغات دیجیتال را در آن به شکل گسترده ارائه داد، صنعت بازی‌های موبایل است. تبلیغات بازی موبایل می‌تواند مخاطبان زیادی را جذب کند زیرا بسیار طرفدار است. منظور آن است که علاوه بر امکان نمایش تبلیغات در اپلیکیشن‌های بازی می‌توان از شیوه ساخت بازی‌های تبلیغاتی استفاده نمود. تبلیغات قابل بازی که مناسب استفاده در موبایل هستند، هم می‌توانند برای کاربر جنبه سرگرمی داشته باشند و هم برای تبلیغ‌دهنده بالاترین بهره‌وری را حاصل کنند. تعامل و مشارکت، عنصر مهم تبلیغات و بازاریابی است و تبلیغات بازی موبایل می‌تواند بزرگترین نرخ مشارکت طبیعی را در بین تبلیغ‌دهنده و مخاطبانش برقرار نماید.

انواع تبلیغات موبایلی

تبلیغات نیتیو یا همسان (Native)

تبلیغ نیتیو یا همسان از رایج‌ترین انواع تبلیغات دیجیتال است. این نوع تبلیغ از نظر ظاهری با محتوای پلتفرمی که در آن قرار داده شده است، سازگاری دارد. ویژگی تبلیغات همسان این است که به‌دلیل شباهت ظاهری به محتوای اصلی، برای مخاطب آزاردهنده نیستند. حفظ یکپارچگی و هویت بصری در تبلیغات همسان تجربه کاربر را حفظ می‌کند. تبلیغات همسان از یک‌سو باعث جلب اعتماد مخاطبان می‌شوند و از سوی دیگر انتظارات تبلیغ‌دهنده را برآورده می‌کنند.

 

تبلیغات پیش‌نمایشی  (Pre-roll)

تبلیغات پیش‌نمایشی در دسته تبلیغات ویدئویی قرار دارند و در ابتدای نمایش ویدئوها به مخاطب نشان داده می‌شوند. مشتریان بالقوه اغلب وقتی محصول مورد نظر خود را در ویدئو می‌بینند بیشتر به سمت خرید ترغیب می‌شوند زیرا اعتمادشان به چیزی که می‌بینند راحت‌تر جلب می‌شود. البته تبلیغات پیش‌نمایشی ممکن است به صورت بنری باشد که پیش از شروع ویدئو به نمایش درمی‌آید و یا به‌شکل ویدئویی باشد که معمولا در حدود ۵ ثانیه اول آن به نمایش در می‌آید و پس از آن، کاربر قادر خواهد بود در صورت عدم تمایل به تماشای ادامه آن، متوقف‌اش کند.

 

تبلیغات ویدئویی مبتنی بر پاداش (Rewarded Video Ad)

اپلیکیشن‌هایی که دارای پرداخت درون‌برنامه‌ای هستند، برای تبلیغات ویدئویی مبتنی بر پاداش مناسبند. در این اپلیکیشن‌ها، کاربر با میل و اراده خود به منظور دریافت جایزه، ویدئوی تبلیغاتی را تماشا می‌کند. جایزه را ناشرین از پیش تعیین می‌کنند. این سیاست تشویقی باعث شده در تبلیغات ویدئویی مبتنی بر پاداش، نرخ تماشای کامل ویدئو رقمی قابل اعتنا باشد.

 

تبلیغات بینابینی  (Interstitial)

تبلیغات بینابینی به دو صورت وجود دارند و بدون انتخاب کاربر به او نمایش داده می‌شوند و کاربر پس از گذشت چند ثانیه می‌تواند نمایش آن را متوقف کند. به این مدل، ویدئوی گذرپذیر گفته می‌شود. شکل دیگر این نوع تبلیغات، شکل بنری تمام‌صفحه است. این‌که ناشرین برای نمایش این نوع تبلیغ تصمیم می‌گیرند و کاربر در آن نقشی ندارد، معمولا نرخ تماشای کامل ویدئو را پایین می‌آورد. اما می‌توان آن را مدیریت کرد.

در نهایت همانطور که گفته شد، مزایای بی‌شمار تبلیغات موبایل و به‌طور کلی تبلیغات دیجیتال برای هیچ فرد و یا صاحب کسب‌وکاری قابل چشم‌پوشی نیست. شما می‌توانید با انتخاب درست یک بستر تبلیغاتی مناسب و با تجربه در زمینه دیجیتال مارکتینگ و به منظور اجرا و نمایش انواع تبلیغات هوشمند، با هدف جذب کاربران موبایل و ابزار مشابه آن، نیازهای خود را در حوزه تبلیغات دیجیتال برآورده کنید و همچنین در جهت کسب درآمدی پایدار و قابل توجه برای خود گام بردارید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبلیغات موبایلی آموزش دیجیتال مارکتینگ دیجیتال مارکتینگ تبلیغات موبایلی تبلیغات ویدئویی تبلیغات دیجیتال تبلیغات موبایل انواع تبلیغات اپلیکیشن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه تقاضای افزایش حقوق بدهیم؟ ( 12 توصیه کاربردی)

سواد زندگی؛ توسعه توانمندی‌های فردی؛ مریم طرزی- اگر می‌خواهید بدانید که چگونه درخواست افزایش حقوق کنید، راز آن برنامه‌ریزی و اعتماد به نفس است. بسیاری این کار برای شان سخت است و البته حق هم دارند. نمی توان انکار کرد که کار ساده ای نیست، موقعیت دشواری است و همواره این احتمال وجود دارد که پاسخ منفی دریافت کنید. با این حال، مانند خیلی چیزهای دیگر در زندگی، برای محقق شدنش باید ریسک کرد.

اولین قدم این راه  همیشه بررسی روند حقوق و دستمزد در بخشی است که در آن کار می کنید. علاوه بر این، اطلاع از سلامت مالی شرکتی که در آن کار می کنید نیز عنصری تعیین کننده است. پس از آن، تنها چیزی که باقی می ماند این است که یک استراتژی خوب برای دستیابی به آن میزان افزایش حقوق ترسیم کنیم.

 کوشیده ایم در این متن تمام توصیه ها را به طور مفصل شرح دهیم تا احتمال موفقیت شما بالاتر رود.

متن کامل را در سواد زندگی بخوانید (اینجا)

_____________________

درس های دیگری در سواد زندگی
مدرسه آموزش‌های دانش پایه و کاربردی عصر ایران

*شگرد "قصد متناقض" یا چگونه با درآغوش گرفتنِ مشکلات بر آنها چیره شویم؟

*صبر و انتظار را از نو بیاموزیم (+6 تکنیک برای پرورش صبر)

*5 فضیلت بی حوصلگی!

*خوشبختی چیست و چگونه به دست می‌آید؟ (+ توصیه هایی برای خوشبخت بودن)

*« ترازوی رنج و معنا » چگونه عمل می کند؟

*چگونه در لحظه زندگی کنیم (+ تمرین هایی برای ذهن آگاهی)

*اصرار بر حال خوب همیشه خوب نیست؛ حال بدمان را بپذیریم

*احساس مسؤولیت مان را کم کنیم!

*گاهی وقت‌ها هیچ کاری نکنید: هنر "بی عملی"

کانال تلگرامی سواد زندگی: savadzendegi@

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • چگونه تقاضای افزایش حقوق بدهیم؟ ( 12 توصیه کاربردی)
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • ببینید | دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران