Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@06:06:08 GMT

نمایش «ملیوریسم» در گالری شیرین

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۰۵۶۵

نمایش «ملیوریسم» در گالری شیرین

در نمایشگاه «ملیوریسم» آثار یلدا جمالی به نمایش درآمده، آثاری که هنرمند بــا مــوسیقی و رنــگ و قــطعات درخــشان آینه، بــرای ایجاد و انـتقال «فـضایی بهـتر» خـلق کرده است.

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نمایشگاه آثار «یلدا جمالی» با عنوان «ملیوریسم» از جمعه 23 آبان در گالری شیرین برپا شده است و تا ۴ آذر ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملیوریسم دومین نمایشگاه انفرادی  این هنرمند است .

به گفته این هنرمند «ملیوریسم»  بـاوری اسـت بـه مـعنای «بهـبودگـرایی»، بـاور بـه تـوان نـامحـدود انـسان بـرای ایفای نـقش مـوثـر در بهـبود حـال و هـوای جــهان پیرامــونــش و اعــتقاد بــه اینکه جــهان تــمایل بــه پیشرفــت دارد و انــسان میتــوانــد در هــر شــرایطی بــه خــصوص شــرایط بحــرانی از جهــت مادی و معنوی،روحی و روانی و ... به بهبود آن کمک کند.

یلدا جمالی  در استیتمنت این نمایشگاه می گوید: «مجــموعــه پیش رو بــا مــوسیقی و رنــگ و قــطعات درخــشان آینه، بــرای ایجاد و انـتقال «فـضایی بهـتر» خـلق شـد. بـرای مـن که خـالـق آثـار بـودم در شـرایط نـامـطلوب فکری و فیزیکی، بـهانـه ای بـود بـرای ادامـه دادن و ایجاد فـضایی بهـتربـرای زنـدگی خـود و اطـرافیانـم و بـه همین مـنظور بـه نمایش گذاشته میشود. بــاور دارم که هــر یک از مــا میتــوانیم قــدمی مــثبت بــاشیم بــرای طی کردن مسیر تاریکی به نور و روشنایی.»

یلدا جـمالی مـتولـد ۱۳۶۵ شیراز، فـارغ‌التحصیل در رشـته‌ی گـرافیک از دانـشگاه عـلم و فـرهـنگ تهـران در مـقطع لیسانـس می‌بـاشـد. در کنار نــــقاشی او ســــابــــقه‌ی کیوریتوری چــــندین نــــمایشگاه را نیز بــــر عهــــده داشته‌است.

نمایشگاه نقاشی «ملیوریسم» از 23 آبان تا 4 آذر در گالری شیرین برپاست علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به آدرس خیابان کریم‌خان زند، خیابان سنایی، کوچه 13 شماره 5 مراجعه کنند.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: گالری شیرین برپایی نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب پرآب شیرین سو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • تالاب پرآب شیرین سو