Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکارچیان خرگوش در زنجان دستگیر شدند.
فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان گفت: ۲ شکارچی متخلف خرگوش از سوی ماموران یگان حفاظت محیط زیست این استان در حین شکار این گونه جانوری دستگیر شدند.

به گزارش رکنا ، اسماعیل قلی زاده، روز یکشنبه افزود: از این ۲ شکارچی متخلف غیربومی، لاشه هشت سر خرگوش نر و ماده به همراه یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی تکلول، ۲۸ تیر فشنگ ساچمه، کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی، اظهار داشت: این شکارچیان غیرمجاز ساعت ۲ بامداد روز شنبه در ارتفاعات روستای خرمدرق بخش حلی شهرستان سلطانیه از سوی ماموران یگان حفاظت شهرستان ابهر در دام قانون گرفتار آمدند.

فرمانده یگان ححفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان، گفت: این چهار شکارچی غیرمجاز پس از تشکیل و تکمیل پرونده تخلف به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی شهرستان سلطانیه معرفی شدند.

بازداشت شکارچیان خرگوش در زنجان

قلی زاده، افزود: متخلفان دستگیر شده به ازای شکار هر راس خرگوش نر به مبلغ ۴۵۰ هزار تومان و خرگوش ماده به یک هزار و ۲۵۰ تومان جریمه محکوم شدند که به عنوان ضرر و زیان وارده به طبیعت و حیات وحش باید به حساب محیط زیست واریز کنند و از جنبه عمومی جرم نیز قاضی پرونده رای خواهد داد. 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا محیط زیست رکنا اسلحه قانون جرم قاضی اخبار حوادث مردان زنجان بازداشت ایرانی جزئیات سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا عکس تهران ایران فیلم کرونا در ایران پسر دادگاه کرونا ویروس تلگرام محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک انصارالفرقان منتشر شد

دریافت 126 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک انصارالفرقان از «گرگین» و جنایات این گروهک تروریستی منتشر شد.

کد خبر 6093009

دیگر خبرها

  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک انصارالفرقان منتشر شد
  • مشاهده پلنگ ایرانی در زیستگاه‌ های لرستان
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • مشاهدۀ پلنگ ایرانی در لرستان
  • ثبت نخستین تصاویر از پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان + فیلم
  • ثبت نخستین فیلم از پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند