Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا طلوع کیان گفت: در رده نوجوانان به مربيان باتجربه و علمی نياز داريم كه با روش‌های نوين پرورش بازيكن آشنا باشند و تجربه كار با اين رده را داشته باشند.

علیرضا طلوع‌ کیان در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط تیم والیبال نوجوانان اظهار داشت: متاسفانه تيم واليبال نوجوانان ايران حدود ۱۵ ماه است كه تعطيل شده و هیچ کاری در زمینه استعداديابی و پرورش بازيكنان برای اين رده سنی صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر همين الان هم این تیم کار خود را شروع کند در بهترين حالت حدود ٩ ماه تا مسابقات جهانی كه ميزبان این رقابت‌ها هم هستیم زمان داريم و اين زمان کم برای رده نوجوانان كم است.

وی افزود: در والیبال ایران، بازيكنان را تيم‌های پایه ایران ساخته و پرداخته می‌کنند و در نهایت این بازیکنان راهی تیم‌های باشگاهی می‌شوند، اما در كشورهای ديگر شناسایی استعدادها و پرورش آن‌ها در باشگاه‌ها انجام می‌شود و سپس این بازیکنان تحويل تيم ملی می‌شوند. همین مسئله کار آماده‌سازی تیم نوجوانان را سخت کرده است.

مربی والیبال ایران در خصوص برگزاری رقابت‌های والیبال نوجوانان جهان در طول سالیان گذشته تصریح کرد: تغييراتی در رقابت‌های نوجوان جهان از سال ٢٠١٣ انجام شد كه بر همین اساس این رقابت‌ها با شركت ٢٠ تيم انجام شد، در حالی كه پيش از اين مسابقات با شركت ١٦ تيم انجام می شد و اين تغییرات نشان داد رويكرد فدراسيون جهانی والیبال گسترش و توسعه والیبال پایه در كشورهای بیشتری است.

طلوع‌کیان با اشاره به اینکه مهمترين عوامل موفقیت در رده سنی نوجوانان برنامه ريزی صحيح و اصولی، كشف استعداد، آموزش نوين و صحيح و آينده نگری است، گفت: ايران در رده نوجوانان جزو سه تيم برتر از نظر كسب مدال در جهان است. تيم برزيل ٧ مدال و روسيه و ايران هر كدام ٦ مدال جهانی در اين رده دارند، ضمن اين كه ايران با ١٣ دوره حضور در مسابقات جهاني نوجوانان بعد از برزيل با ١٦ بار و روسيه با ١٤ بار حضور سومین تیمی است که بیشترین حضور را در رقابت‌های نوجوانان جهان داشته است. اين یعنی اینکه عملكرد واليبال ايران در در اين رده قابل دفاع است، اما موضوع بسيار مهم این است که بازيكنان ایران در رده نوجوانان موفق هستند اما در سن ٢٤-٢٥ سالگی به بازیکنان معمولی تبدیل می‌شوند که این مسئله یک معضل برای والیبال ایران محسوب می‌شود.

طلوع کیان در پایان در مورد اینکه سرمربی تیم نوجوانان باید دارای چه شاخصه‌های باشد، اظهار داشت: قطعا در اين رده به مربيان باتجربه و علمی نياز داريم كه با روش‌های نوين پرورش بازيكن آشنا باشند و تجربه كار با اين رده را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری جلسه هیئت رییسه فدراسیون والیبال مشخص شد

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم والیبال نوجوانان فدراسیون والیبال علیرضا طلوع کیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال تیم والیبال نوجوانان فدراسیون والیبال والیبال نوجوانان رده نوجوانان طلوع کیان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قوی نیازمند معلم قوی است

مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که شعار سال‌جاری هفته معلم «همه مدیون تویم» است، گفت: برای ایران قوی به مدرسه قوی و برای مدسه قوی نیازمند معلم قوی هستیم و برای همین است که تعلیم و تربیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، افشین امیریان، امروز _پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به بزرگداشت روز معلم اظهار کرد: امروز جای خالی و فقدان شخصیتی مانند شهید مطهری واقعاً احساس می‌شود، شخصیتی که هر کجا به اسلام و ایران حمله می‌شد، کامل‌ترین کتاب‌ها و نوشته‌ها را بدون لکنت زبان و شجاعانه ارائه می‌داد.

وی افزود: امروز دشمن تلاش می‌کند با آمارهای آبکی و غیر واقعی در حوزه آسیب‌های اجتماعی نسل امروزی را از دست رفته معرفی کند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه شعار سال‌جاری هفته معلم «همه مدیون تویم» است، تصریح کرد: برای ایران قوی به مدرسه قوی و برای مدرسه قوی نیازمند معلم قوی به عنوان یک عنصر مؤثر، هستیم و برای همین است که تعلیم و تربیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

امیریان ادامه داد: نظارت‌ها و مراقبت‌های لازم در خصوص توزیع شیر به‌صورت کامل صورت می‌گیرد و تاکنون سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر با اعتباری نزدیک به ۲۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در ۳۴ نوبت در مدارس استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در امتحانات نهایی محور و جان مایه کتاب‌های درسی بوده و این یک اتفاق بزرگ است، ادامه داد: برای تجهیز حوزه‌های امتحانی و برگزاری هرچه بهتر امتحانات نهایی تاکنون سه میلیارد ۱۲۰ میلیون از محل تملک سرمایه، ۵۹۸ میلیون تومان از فصل پنج و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی هزینه شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: کمبودها در حوزه‌های امتحانی همچنان جدی بوده و حرکت یک حرکت رو به جلو و جدی است.

کد خبر 750041

دیگر خبرها

  • سال پر پرتاب فضایی ایران با ماهواره‌های طلوع ۳، ظفر ۲ و کوثر
  • ایران قوی نیازمند معلم قوی است
  • مطهری؛ مدافع کیان سیاسی قرآن کریم
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • تربیع آخر ماه را رصد کنید
  • کهگیلویه و بویراحمد از معضل خودکشی رنج می‌برد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین