Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، علی جدی در مورد احتمال واردات خودرو اظهار داشت: در طرحی که برای خودرو ارائه شده، بندی قرار داده‌ایم مبنی بر اینکه واردات خودروهای هیبریدی مشکلی ندارد و حتی برای آن تعرفه‌ای در نظر گرفته نشده است.

وی افزود: اما در مورد واردات سایر خودروها هم باید معادل ارزشی آن از خودروهای داخلی را اسقاط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدی در مورد طرح واردات خودرو در ازای صادرات خودروی داخلی و قطعات افزود: این طرح برای تشویق تولیدکنندگان داخلی است. در حال حاضر تعداد زیادی از تولیدکنندگان، قطعات خودرو را صادر می‌کنند. برای نمونه برخی از شیشه‌های بنز که از تولیدکنندگان اصلی خودرو است در ایران تولید می‌شود.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: امروز طرح ساماندهی خودرو در کمیسیون صنایع مجلس بررسی و نهایی می‌شود. این طرح ۱۹ ماده دارد و در مراحل نهایی است. فقط بحث و اخلاف بر سر عرضه خودرو در بورس کالا یا شکل دیگری است که در مورد آن نیز امروز تصمیم‌گیری می‌شود. 

وی افزود: البته در این طرح، عرضه خودرو در بورس کالا مطرح شده اما وزارت صمت با وجود موافقت با کلیات آن، مخالف عرضه خودرو در بورس است و آن را امکان‌ناپذیر می‌داند.

پربیننده ترین زمان اعطای کارت اعتباری سهام عدالت مشخص شد سقوط آزاد ارزش پالایش یکم/ گرفتاری خریداران پالایش یکم در منجلاب ناهماهنگی‌ها اوضاع بورس از این بدتر می‌شد؟ ارزش سهام عدالت من (۱۴ آبان ماه) برگزاری جلسه فوق العاده شورای عالی بورس برای بررسی افت شاخص‌ها‌ / زمینه عرضه شرکت‌های پالایشی و پتروشیمی در بورس فراهم است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس کالا بورس بازار سرمایه بازار سهام بازار خودرو وضعیت بورس علی جدی عرضه خودرو در بورس وضعیت بورس امروز قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود

علی خضریان در تشریح نشست کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در خصوص تعیین تکلیف مشکل مجوز‌های مالکان زمین تپه سیف جاجرود اظهار داشت: این مجموعه صنعتی که در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شرق تهران قرار دارد، دارای زمین‌هایی با موقعیت تجاری است که از سال ۱۳۷۵ به متقاضیان آن اختصاص یافته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: این در حالی است که شرکت بالادستی عمران پردیس از تعیین تکلیف مالکیت این زمین‌ها با استناد به مصوبه هیأت وزیران، عدول کرده از این رو شکایتی از سوی مالکان این زمین‌ها در خصوص طرز کار دستگاه‌های دولتی به ویژه وزارت راه و شهرسازی به کمیسیون اصل نود واصل شد. 

خضریان در ادامه با اشاره به نتیجه این جلسه، بیان داشت: در این جلسه ضمن بررسی جوانب موضوع و پس از استماع مشکلات نماینده مالکان و همینطور نمایندگان وزارت راه و سازمان حفاظت محیط زیست، مقرر شد گزارشی از سوی شورای عالی محیط زیست جهت تعیین تکلیف این منطقه و لکه‌های صنعتی فاصله ۱۲۰ کیلومتری تهران ارائه شود. 

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس این گزارش شورای معماری باید نسبت به بازنگری و جابجایی حدود مرزی شهر پردیس اعلام نظر کند و تصمیمات لازم در چارچوب کمک به تولیدکنندگان در سال ۱۴۰۳ که به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است، اتخاذ شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • پیکاپ T ۹ برقی، گزینه واردات به ایران
  • پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟