Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سهیل کیانی پور مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق قم با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا و لزوم برنامه‌ریزی به‌منظور ارایه خدمات غیرحضوری به شهروندان، حذف مراجعات حضوری مشترکان برای دریافت خدمات را از برنامه‌های مهم شرکت توزیع نیروی برق استان برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیانی پور با بیان این‌که سامانه تلفنی خدمات مشترکان به شماره ۱۵۲۱ نیز آماده ارائه خدمات غیرفوریتی مردم است،عنوان کرد: تمام این زیرساخت‌ها به‌منظور حفظ سلامتی همشهریان آماده شده و دیگر برای دریافت خدمات نیاز به مراجعه حضوری نیست.

او اضافه کرد: بر همین اساس تمام خدمات شرکت توزیع برق استان قم از طریق نرم‌افزار موبایلی خدمات غیرحضوری برق ایران با عنوان «برق من» قابل‌ارائه است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق قم تاکید کرد: شهروندان می‌توانند بدون خروج از منزل، هم از طریق نرم‌افزار برق من و هم از طریق سامانه تلفنی ۱۵۲۱ تمام درخواست‌های خود را از شرکت توزیع برق استان به ثبت برسانند و پیگیری کنند.

او افزود: بر اساس ارزیابی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری قم، شرکت توزیع برق استان توانست با بیشترین تعداد خدمات الکترونیکی در صدر دستگاه‌های اجرایی استان قرار بگیرد.

کیانی پور با بیان این‌که امکان مشاهده وضعیت مصرف نیز از طریق نرم‌افزار برق من امکان‌پذیر است، گفت: مشترکین برق با آگاهی از وضعیت مصرف خود می‌توانند نسبت به کاهش مصارف غیرضروری اقدام کرده و ضمن قرارگیری در گروه مشترکین خوش مصرف و کم‌مصرف، از مزایای تخفیف صد در صدی برق امید بهره‌مند شوند.

از ابتدای آبان ماه برق حدود ۲۰ درصد از مشترکان قمی که کم‌مصرف هستند در قالب طرح «برق امید»، رایگان شد؛ هدف اصلی اجرای این طرح جلوگیری از انتشار گاز دی‌اکسید کربن، عرضه برق بیشتر در بخش‌های صنعت و تولید، کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق بخش خانگی و توسعه صادرات است.

میزان الگوی مصرفی برق مشترکان قمی در ماه‌های گرم ۲۰۰ کیلووات ساعت و در ماه‌های غیر گرم ۸۰ کیلووات ساعت است که در حال حاضر حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد مشترکان خانگی استان قم جزو مشترکین کم‌مصرف محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع کرونا خدمات غیرحضوری توزیع نیروی برق قم سامانه تلفنی شرکت توزیع برق برق استان برق من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی پیش‌بینی شده برای خوش‌مصرف‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی رجبی مشهدی، مدیر عامل توانیر در آیین رونمایی از کمپین انرژی در جمع خبرنگاران گفت: یکی از شاخص های مصرف برق شدت مصرف انرژی در کشور است که در ایران تقریباً دو برابر میانگین جهانی به شمار می آید.

وی افزود: همواره باید به صورت بهینه مصرف کنیم تا بتوانیم تقاضای جدید در بخش مولد کشور را تامین کنیم.

وی ادامه داد: هدف از این پویش این است که مشترکان خانگی و تجاری که بیش از ۸۰ درصد مشترکان کشور را تشکیل می دهند و ۵۰ درصد مصرف دوران اوج مصرف مربوط به این بخش است ترغیب به کاهش مصرف می کند، به همین دلیل هم جایزه و هم طرح های سال گذشته پاداش صرفه جویی در دستور کار قرار گرفت.

مدیر عامل توانیر خاطر نشان کرد: بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیر نقدی پیش بینی شده که در صورت تکرار کاهش مصرف، جوایز ارزنده تخصیص داده می شود.

به گفته این مقام مسئول با چنین اقدامی مشترکان می‌توانند برق مطمئن و پایداری را دریافت کنند و در کنار آن کمک می کنند تا بخش مولد کشور مانند صنایع و کشاورزی از انرژی بیشتری برخوردار بوده و بتوانیم برق پایدار اقصی نقاط کشور را تامین کنیم.
ادامه دارد…

کد خبر 6092448 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان
  • بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی پیش‌بینی شده برای خوش‌مصرف‌ها
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه