Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:01:41 GMT

۳۰۰ کتاب حوزه دفاع مقدس در مازندران چاپ و نشر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۱۶۰۲

۳۰۰ کتاب حوزه دفاع مقدس در مازندران چاپ و نشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله ملکی ظهر یکشنبه در نشست به مناسبت سالروز شکست حصر سوسنگرد اظهار داشت: هر سال همایشی با این عنوان در استان برگزار می‌کردیم و امسال بخاطر وضعیت کرونا برنامه‌ها با همکاری سپاه و سایر ادارات در بستر فضای مجازی در حال برگزاری است.

وی با ابراز خرسندی از تعامل خوب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: با توجه به وضع نامطلوب اقتصادی، اما این اداره‌کل همکاری مهربانانه‌اش قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار ملکی به مشکلات حوزه نشر و چاپ کتاب‌ها اشاره کرد و با بیان اینکه از ظرفیت خیّرین هم در این راستا بهره گرفتیم، گفت: در ستاد تدوین و نشر تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفت و اخیراً در کشور هم حائز رتبه شده است.

وی با بیان اینکه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران طی سال‌های ۸۰ تا ۹۲، ۵۸ جلد کتاب چاپ کرده است، گفت: از سال ۹۳ و با تشکیل ستاد تدوین و دریافت مجوز انتشارات «سرو سرخ» به عنوان اولین نشر حوزه دفاع مقدس در استان موفق شدیم ۲۴۲ کتاب از سوی این انتشارت و یا با حمایت آن به چاپ برسانیم و در حال حاضر صاحب ۳۰۰ عنوان کتاب هستیم و ۵۰ عنوان نیز برای سال ۹۹ در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه ستاد تدوین با هدف تدوین کتاب در سه حوزه مردم، سازمان‌ها و نهادها و یگان‌های رزم در جنگ شکل گرفت، گفت: همچنین جمع‌آوری خاطرات رزمندگان و خانواده‌های شهدا و… نیز در دستور کار ما قرار گرفت.
 

کد خبر 5072028

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر گرگان بارش باران کرمانشاه محدودیت های کرونایی شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا هفته کتاب مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج دفاع مقدس اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "سید علاءالدین اسدپور" امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز مورد استقبال خانواده شهدا و مردم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران