Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-06@22:06:18 GMT

گاف " محمد امامی" کار دست سریال دوزیست داد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۱۶۳۷

صراط: بعد از بازداشت محمد امامی به اتهام تخلفات مالی، به نظر می‌رسید که از او پروژه سینمایی دیگری در حال حاضر وجود نداشته باشد و هرچه که بوده است به قبل از بازداشت او برگردد.

به گزارش تسنیم، اما ادعای جالب او در دادگاه نشان می‌دهد که پول‌های او در جای دیگری در گردش است و گویا او ضمن اینکه در زندان به سر می‌بر ناباورانه، پروژه در حال تولید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در دادگاه ادعا کرده که سه سریال و فیلم در دست دارد هنوز نمایش داده نشده است.

باید اعتراف کرد که سینمای ایران تنها سینمایی است که تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار آن ضمن آنکه در زندان به سر می‌برد پیگیر روند تولید سریال است و باید در این باره چاره‌اندیشی کرد.

اما فیلم‌ها و سریال‌های او چه عناوینی را شامل می‌شود؟

یکی از سریال‌های امامی که قرار بود ساخته شود و حتی صحبت‌های اولیه آن نیز با یکی از کارگردانان جوان کشور مطرح شده بود، سریالی درباره یکی از قهرمانان ورزشی و به نام ایران است که با بازداشت او این پروژه که برای نمایش خانگی قرار بود ساخته شود عملاً روی زمین ماند. جالب است بدانیم که همین موضوع علتی شد تا کارگردان این اثر نامه آزادی امامی را امضا کنند.

اما به نظر می‌رسد که سریال بعدی یکی از آثار دیگر نمایش خانگی باشد که سه ماه است برای اکرانش امروز و فردا می‌شود. سریالی که تهیه‌کننده آن از دوستان صمیمی امامی است و صبر او و کارگردان از بازی زمانی پخش سریال لبریز شده است. سریالی که علت توقف نمایشش را شاید در ارتباط تهیه‌کننده آن با امامی باید جست‌وجو کرد.

دعوا و اختلاف مالی میان تهیه‌کننده اثر و پلتفرم‌های اینترنتی نیز در این مورد بی‌اثر نبوده است.

حالا این سریال نمایش خانگی که هزینه مالی بسیار سنگینی برای ساخت متحمل شده است به گفته کارگردانش و به نقل از تهیه‌کننده شاید در دی ماه هم پخش نشود.

به نظر می‌رسد که حرفی که از دهان امامی در دادگاه بیرون پریده است کار دست این سریال داده و باعث شده است که جلوی نمایش آن را بگیرد.

با این حساب پول‌های کثیفی که وارد چرخه نمایش خانگی و سینما شده بود هنوز در گردش است و این بار شاید سر از سریال دیگر درآورده است. سازمان سینمایی نیز در تمام این مدت به بهانه عدم مسئولیت بررسی مالی پروژه‌های سینمایی باعث شد تا سیل سرمایه‌های مشکوک وارد نمایش خانگی شود. چرا نباید وزارت ارشاد در نهایت با همکاری نهاد‌های قضایی مانند سازمان بازرسی بررسی کند که چگونه یک مؤسسه‌ای که تا دیروز در پخش فیلم و DVD مشغول بوده است یکباره با هزینه چندین میلیاردی می‌تواند یک سریال تولید کند؟ آیا تضمینی وجود دارد که فیلم و یا سریال دیگری با پول‌های کثیف ساخته نشود و آبروی سینمایی ایران در بین مردم به لجن کشیده نشود؟

سازمان سینمایی با این بهانه به خوبی به ورود پول‌های کثیف میدان داد و باعث شد که نمایش خانگی و سینما سرشار از پول‌های کثیف و سرمایه‌های مشکوکی که مال مردم است بشود و امروز شاهد گردش چرخه تولید سینمای ایران با پول مردم مهجور ایران باشیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: گاف محمد امامی سریال دوزیست دوزیست صراط نمایش خانگی تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال‌ نمایش خانگی و درخواست توقف پخش آن

مدیرکل حقوقی، املاک و معاضدت قضائی وزارت آموزش و پرورش از شکایت و اعلام جرم رسمی دفتر حقوقی و قضائی وزارت آموزش و پرورش علیه دست اندرکاران اصلی یکی از سریال‌های نمایش خانگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، امید رضاوند با اشاره به شأن و جایگاه رفیع و والای معلم در جامعه اظهار کرد: به‌رغم این مهم که معلم به عنوان مهمترین و اصلی‌ترین رکن نظام تعلیم و تربیت، از نقش و جایگاه منحصر به فردی در جامعه برخوردار و نقش وی در هدایت آینده‌سازان این جامعه غیرقابل انکار است، چندی پیش در یکی از سریال‌های نمایش خانگی نسبت به این قشر فرهیخته، توهین و اهانت و هتک حرمتی صورت گرفته که این رفتار ناشایست موجب جریحه‌دار شدن احساسات عمومی جامعه به ویژه فرهنگیان شده است.

وی با تاکید بر اینکه وزارت‌آموزش و پرورش اولین مدافع حقوق معلمان است و یکی از وظایف دفتر حقوقی و واحدهای حقوقی تابعه در سراسر کشور نیز معاضدت قضائی از جامعه یک میلیونی فرهنگیان است، افزود: جهت برخورد با این اقدام ناشایست و غیراخلاقی نویسنده و کارگردان و عوامل سریال یاد شده، شکایت و اعلام جرم رسمی وزارت آموزش و پرورش به دادستان عمومی و انقلاب ارائه و توقف پخش سریال مورد اشاره و برخورد قانونی لازم تقاضا شده است.

کد خبر 751123

دیگر خبرها

  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال‌ نمایش خانگی و درخواست توقف پخش آن
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال‌ نمایش خانگی
  • آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • پدر مددکاری اجتماعی ایران: تعطیل کردن نمایش خانگی دردی از بحران‌های اجتماعی دوا نمی‌کند
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید