Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@18:38:01 GMT

آتش‌سوزی در کشتی مسافری بندرگناوه به خارگ مهار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۱۹۲۶

آتش‌سوزی در کشتی مسافری بندرگناوه به خارگ مهار شد

گروه استان‌ها- در پی آتش سوزی در یکی از موتورهای کشتی مسافری«مهبد» در مسیر گناوه به خارگ با مهار آتش ۸۸ سرنشین آن، به کشتی مسافری«سورروبندر» انتقال یافت و به جزیره خارگ ادامه مسیر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، کشتی مسافری مهبد در مسیر گناوه به خارگ ظهر امروز به سبب آتش سوزی در یکی از موتورهای کشتی، در مسیر دریایی متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شناور که دارای 88 سرنشین بود پس از وقوع این حادثه، شناورهای امدادی ناجی9 و هادی6  اعزام شد که بدون تلفات این آتش سوزی مهار شد.

رئیس اسکله مروارید جزیره خارگ در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خارگ با بیان اینکه این حادثه در 5 مایلی بندر گناوه رخ داده است اظهار داشت: پس از وقوع این آتش‌سوزی ضمن اعزام شناورهای امدادی ناجی 9 و هادی 5 یک شناور مسافری با نام «سورروبندر» به موقعیت مورد نظر اعزام شد.

کشتی مسافری پیشرفته در مسیر بوشهر به خارگ راه‌اندازی می‌شود کشتی مسافری بوشهر - خارگ راه‌اندازی می‌شود کشتی مسافری مسیر خارگ-بوشهر به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

مهدی بارگاهی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است تصریح کرد:همه سرنشینان شناور حادثه دیده سالم هستند و اکنون مسافران برای ادامه مسیر به شناور مسافری «سورروبندر» انتقال داده شد و این شناور ادامه مسیر داده است.

وی، بیان کرد:  خارگ در 25 مایلی بندر گناوه قرار دارد و مسافران جزیره خارگ بیشتر از این بندر تردد می‌کنند.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی مسافری آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، کمودور واسیلوس گریپاریس (Commodore Vasilios Griparis)، فرمانده عملیات اروپایی موسوم به ASPIDES، اظهار داشت: «از زمان آغاز عملیات ASPIDES در 19 فوریه 2024، سطح تهدیدات بدون تغییر باقی مانده است.»
 
این بیانیه نشان دهنده اعتراف آشکار به شکست در محدود کردن عملیات یمن با هدف قرار دادن کشتی‌های وابسته به دشمن صهیونیستی، آمریکا و انگلیس است.
 
پس از آنکه فرانسه و دانمارک از خروج دو ناوچه به دلیل خطر مقابله با پهپادها و موشک‌های یمنی خبر دادند، آلمان نیز ناوچه خود را از دریای سرخ خارج کرد.

همچنین بلژیک پس از ناکامی در آزمایش رهگیری یک پهپاد، ناوچه خود را از محل خارج کرد. این امر تایید می‌کند که حملات یمن ناتوانی‌های قابل توجهی را در قدرت دریایی غرب آشکار کرده است.
 
پیش از این، بریتانیا پس از چندین حمله پهپادهای یمنی، کشتی جنگی Diamond را با کشتی ریچموند جایگزین کرد که این نشان دهنده ضعف قابل توجهی در توانایی نیروی دریایی بریتانیا برای مقابله با عملیات‌های یمن بود. این امر در مورد ناوچه‌های اروپایی نیز صدق می‌کند.
 
بسیاری از فرماندهان و افسران ناوهای جنگی بریتانیایی و آمریکایی در دوره گذشته اظهاراتی مبنی بر ناتوانی خود در مقابله با موشک‌ها و پهپادهای یمنی بیان و تاکید کرده‌اند که حملات یمن در طول زمان مرگ‌بار، دقیق‌تر و مکرر می‌شود.

آنها همچنین اذعان داشتند آنچه در حال رخ دادن است، نشان دهنده بزرگترین چالش دریایی از زمان جنگ جهانی دوم است.
 

دیگر خبرها

  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد