Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کنمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونای استان تهران با بیان اینکه ۱۵۰ گشت تلفیقی در تهران بر رعایت محدودیت‌های کرونایی نظارت می‌کنند، گفت: تاکنون ۵۰۰ مورد تذکر کتبی، در ۲۷جریمه‌ ۳۰۰ هزار تومنی اعمال شده و به ۹۰ نفر از کسبه جریمه ۱ میلیون تومانی تعلق گرفته و ۳۵ واحد صنفی هم پلمب شده است. خبرگزاری میزان - حمیدرضا گودرزی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به جریمه‌ها و تذکرات اعمال شده برای واحدهای صنفی نقض کننده محدودیت‌های کرونایی در تهران اظهارداشت: تاکنون ۵۰۰ مورد تذکر کتبی، در ۲۷جریمه‌ ۳۰۰ هزار تومنی اعمال شده و به ۹۰ نفر از کسبه جریمه ۱ میلیون تومانی تعلق گرفته و ۳۵ واحد صنفی هم پلمب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه کسبه تاکنون همکاری خوبی در اجرای محدودیت‌های کرونایی در استان تهران داشته اند، افزود: میزان همکاری  کسبه ۸۲ درصد  تخمین زده شده است تنها ۱۸ درصد در اجرای موارد کوتاهی کرده اند.   رئیس کنمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونای استان تهران خاطرنشان کرد: از امشب تعداد پلمبی‌ها بیشتر می‌شود و مدیران پاساژ‌های بزرگ تذکرات لازم را به کسبه همکار خود بدهند در غیر این صورت از قوه قهریه استفاده و پلمپ خواهیم داشت. 
گودرزی با بیان اینکه ۱۵۰ گشت تلفیقی در تهران بر رعایت محدودیت‌های کرونایی نظارت می کنند، گفت: انتظار داریم کسبه موارد را رعایت کنند و همکاری لازم را داشته باشند.  بیشتر بخوانید:  تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تهران   انتهای پیام/  برچسب ها: حمیدرضا گودرزی ستاد کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ستاد کرونا محدودیت های کرونایی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: تیم پایش با همکاری واحد حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست یزد دو واحد آلاینده شن و ماسه را در جاده یزد بافق با حکم قضایی و همراهی ماموران پاسگاه انتظامی فهرج پلمب نمود.


سید رضا نورانیان افزود: واحد‌های فوق ضمن قرار داشتن در لیست صنایع آلاینده استان و علی رغم اخطار‌ها و مهلت‌های داده شده، اقدام اصلاحی مؤثری انجام نداده و آلودگی ذرات آنها استمرار داشته است.


وی ادامه داد: بر همین اساس تا رفع کامل آلایندگی از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • تاثیر گشت ارشاد بر کسبه تهران؛ بازار زنانه‌فروش‌هـا كساد شد | مي‌گويند بي‌حجاب راه نده اما در شأنم نیست | می‌آیند، رفت و آمد يك‌سوم مي‌شود!
  • تاثیر حضور گشت ارشاد بر کسبه تهران؛ بازار زنانه‌فروش‌هـا كساد شد!
  • جریمه ۱.۹ میلیارد تومانی مشاورین املاک استان همدان
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر