Web Analytics Made Easy - Statcounter

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به تمجید از پیانیچ، هافبک تیم ملی بوسنی پرداخته است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی کشورمان امروز در مصاحبه با سایت Sportske کرواسی درباره بازی دوستانه ایران و بوسنی گفت:

رسانه‌ها و خبرنگاران از پیروزی ما مقابل بوسنی تعجب کردند البته من به آن‌ها می‌گویم فراموش نکنید ایران در رده بندی فیفا در جایگاه بیست و نهم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در کنار ژاپن بهترین تیم‌های آسیا هستند.

اسکوچیچ افزود: از عملکرد تیم  رضایت دارم. ما در این بازی بازیکنان مهمی مثل آزمون، طارمی و بیرانوند را در اختیار نداشتیم. در بازی با بوسنی از سیستم ۳-۴-۳ استفاده کردیم. بوسنی هم تیم خوبی است و من از سبک بازی میرالم پیانیچ خوشم می‌آید و از دیدن بازی این بازیکن لذت می‌برم. تیم ملی ایران در آینده چندین اردو خواهد داشت تا برای ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ آماده شود البته برگزاری این اردو‌ها بستگی به شرایط کرونا دارد.

سرمربی ایران ادامه داد: امیدوارم در بازی‌های تدارکاتی آینده حریفانی مثل بوسنی داشته باشیم تا عملکرد تیم تقویت شود. هدف من این است که تیم ملی ایران را به جام جهانی ۲۰۲۲ برسانم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران فیفا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند

به گزارش قدس آنلاین، در مهم‌ترین بازی‌ها این هفته استقلال صدرنشین در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت و پرسپولیس و سپاهان هم در ورزشگاه آزادی برگزارکننده دیدار ال‌کلاسیکوی ایران خواهند بود.

*آزمون سخت نکو برای حفظ صدر

استقلال تهران در حالی راهی تبریز شده است که برای حفظ صدر جدول کار سختی را مقابل تراکتوری دارد که خود برای سهمیه می‌جنگد و با ورود حمید مطهری به تیمشان به نوعی به دنبال خروج از حواشی کناره‌گیری پاکوخمس سرمربی اسپانیایی‌شان هستند. بدون شک استقلال در یکی از سخت‌ترین چالش‌های هفته‌های پایان فصل خود باید در مقابل تماشاگران تراکتوری بازی کند. مسابقه‌ای که چشم پرسپولیسی‌ها هم به نوعی به این بازی است و تعداد زیاد بازیکنان سابق سرخابی در جمع کنونی تراکتور، و همچنین حضور چند تراکتوری سابق در تیم استقلال این مسابقه را جذاب‌تر هم کرده است.

پورشورها این فصل مقابل تیم‌های مدعی یعنی استقلال، پرسپولیس و سپاهان از پنج مسابقه‌ای که برگزار کرده‌اند، فقط یک امتیاز گرفته‌اند تا این موضوع یکی از اصلی‌ترین دلایل انتقاد به پاکو خمس باشد و حالا تی‌تی‌ها با حمید مطهری که در بازی جام حذفی خود موفق بوده و صعود کرده‌اند، آخرین شانس را دارند تا با پیروزی بر صدرنشین جدول امیدهای خود را برای کسب سهمیه زنده نگه دارند.

*پرسپولیس به دنبال انتقام

اما در دیگر بازی مهم امروز سرخپوشان پایتخت در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان هستند. پرسپولیس با باخت مقابل آلومینیوم در اراک و حذف از گردونه جام حذفی، حالا فقط لیگ برتر را برای کسب جام مقابل خود می‌بیند و در این راه باید در هفته های باقیمانده با رقیب دیرینه خود استقلال رقابت کند. شاگردان اوسمار ویرا عصر امروز این شانس را دارند تا با عبور از سپاهان هم انتقام بازی رفت را بگیرند و هم با توقف احتمالی استقلال در تبریز، صدرنشینی را با هوادارانشان جشن بگیرند.

ژوزه مورایس به عنوان سرمربی آمار خوبی برابر پرسپولیس دارد و مرد پرتغالی از چهار رویارویی خود با قرمزها به دو پیروزی رسیده و یک بار باخته که این تک باخت به دیدار جام حذفی دو تیم برمی‌گردد و به عبارت دیگر مورایس در چارچوب لیگ برتر، شکستی را مقابل قرمزها تجربه نکرده است.

رضا اسدی از سپاهان و علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی‌فر از پرسپولیس غایبان بزرگ ال‌کلاسیکوی ایران هستند.

*چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
هوادار تهران - صنعت نفت آبادان- ساعت 17
تراکتور تبریز -استقلال- ساعت ۱۷
مس رفسنجان - گل گهر  سیرجان  - ساعت ۱۷:۴۵
ذوب آهن اصفهان - نساجی مازندران   - ساعت ۱۸

آلومینیوم اراک- فولادخوزستان - ساعت ۱۸:۱۵

استقلال خوزستان- ملوان بندر انزلی  - ساعت ۱۸:۱۵

پرسپولیس - فولاد مبارکه سپاهان اصفهان- ساعت ۱۹:۳۰

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟
  • مس رفسنجان 0-0 گل گهر؛ گزارش زنده
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس