Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی روز یکشنبه در نشست دانشنامه تخصصی دفاع قدس استان مرکزی افزود: ۶۵۷ مدخل و برگزاری سلسله کارگاه‌های تخصصی و پژوهشی از دیگر اقدامات سپاه روح‌الله در این خصوص است که در حاشیه برگزاری کنگره شهدای این استان تهیه شده است. 

وی ادامه داد: فرهنگ‌نامه۲۳ جلدی شهدای استان نیز در جریان برگزاری کنگره شهدا تهیه شد که ۲۱ جلد آن قابل دسترس،  جلد ۲۲ در حال چاپ و جلد ۲۳ آن در مرحله صفحه آرایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: اکنون به برکت کنگره شهدای استان مرکزی و ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان بیش از سه هزار نفر از فعالان در حوزه‌های مختلف سازماندهی شده‌اند که این امر سرمایه مهمی برای استان محسوب می‌شود.

سردار کریمی بیان کرد: در شش سال گذشته به برکت برگزاری کنگره شهدای استان و تشکیل ستاد گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس، اقدامات ارزشمندی در راستای ترویج روحیه ایثار و شهادت انجام شده و فضای استان معطر به نام و یاد شهدا و دفاع مقدس بوده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی نیز گفت: تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان یکی از برنامه‌های مهم علمی و پژوهشی در سال جاری و سال آینده است. 

سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی افزود: تبیین تاریخ، فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در طول هشت سال جنگ تحمیلی، انتقال دانش‌ها و تجربیات مربوط به دفاع مقدس به نسل‌های آینده و حال، جلوگیری از تحریف و فراموشی حقایق و تاریخ دفاع مقدس در استان مرکزی و اطلاع رسانی علمی و شفاف به افکار عمومی در همه ابعاد جنگ تحمیلی از جمله اهداف مهم تهیه دانشنامه تخصصی دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: مدخل گزینی، تشکیل پرونده علمی، تدوین مقاله اقدامات اساسی در راستای تهیه دانشنامه تخصصی دفاع مقدس است که کمیته‌ها در راستای تهیه و بررسی دقیق آنها تشکیل شده‌اند.

سرهنگ پاسدار کریمی افزود: کمیته شهدا و اشخاص، کمیته فرهنگی و اجتماعی، کمیته جغرافیا و نظامی و کمیته جمع آوری پرونده‌های علمی برای تهیه دانشنامه دفاع مقدس با حضور پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس تشکیل شده است.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. 

برچسب‌ها اراک استان مرکزی دفاع مقدس شهدا قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی دفاع مقدس شهدا قاسم سلیمانی اراک استان مرکزی دفاع مقدس شهدا قاسم سلیمانی اخبار کنکور دفاع مقدس استان تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی کنگره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین میزبان شهید گمنام

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مراسم استقبال از شهید گمنام  فردا  یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان برگزار می‌شود.

سرهنگ امیری مقدم افزود: ساعت ۱۶ روز دوشنبه هم  پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس  از مسجد  حضرت امام جعفر صادق(ع) شهر نرجه تشییع و در بوستان این شهر بخاک سپرده  می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • ۴۲۰ مقاله در سی‌امین کنفرانس بین المللی هسته‌ای ایران پذیرفته شد
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام