Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا شهبازی گفت: با موافقت وزیر نفت خوراک پتروشیمی نهاوند تأمین و با احداث این واحد اشتغال‌زایی خوبی برای شهروندان ایجاد می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا شهبازی، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: در نشست با وزیر نفت موضوع ایجاد پتروشیمی و تأمین خوراک موردنیاز آن با موافقت وزارت نفت اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با تأمین خوراک پتروشیمی نهاوند “پلی‌پروپیلن ” که یکی از مهم‌ترین و باارزش‌ترین فراورده‌های نفتی دنیا است، پتروشیمی این شهرستان احداث می‌شود.

نماینده نهاوند در مجلس افزود: در آینده‌ای نزدیک شاهد احداث پروژهٔ عظیم پتروشیمی نهاوند با ضریب اشتغال‌زایی بالا، خواهیم بود که اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم برای صدها نفر از همشهریان نهاوندی به دنبال خواهد داشت.

وی بابیان اینکه در نشست‌های قبلی در موردبررسی امکان تأمین خوراک برای صنایع پتروشیمی در منطقه بحث شده بود، اظهار داشت: این سومین نشست با وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بود و برکات خوبی برای شهرستان داشت.

شهبازی ضمن اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های منطقه و پتانسیل جغرافیایی نهاوند افزود: شهرستان نهاوند در مسیر کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور واقع‌شده و از طرفی در نزدیکی صنایع پترو پالایشی کرمانشاه و شازند اراک قرار دارد، لذا ضروری است در حوزه توسعه طرح‌های صنعت پتروشیمی و صنایع پایین‌دستی موردتوجه ویژه قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دستور تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره وزارت نفت در شهرستان از دیگر مطالبات بود که مطرح شد احداث زمین فوتبال چمن مصنوعی و تکمیل پروژه نیمه‌کاره استخر شهرک طالقانی نهاوند ازجمله این درخواست‌ها بود.

نماینده نهاوند در مجلس ادامه داد: در این جلسه دستور پرداخت ۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل این طرح‌ها اخذ شد تا هرچه سریع‌تر این طرح‌ها تکمیل شوند.

وی در پایان بابیان اینکه تمام تلاشم را برای اشتغال جوانان برومند نهاوندی به کار بسته‌ام، گفت: امیدوارم در دیدارهای آینده امکانات بیشتر برای شهرستان گرفته شود و مصوبات قبلی هم پیگیری شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تأمین خوراک اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی که با حضور مدیران کل استانی برگزار شد، اظهار کرد: با شروع دولت ایران قوی پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان شروع به کار شد که برخی از این پروژه‌ها از مطالبات ۲۰ ساله مردم بوده است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها تکمیل و برخی نیز در دست اجرا است.

بحرانی بیان کرد: علی رغم اینکه برخی از پروژه‌ها اعتبار لازم دارند ولی روند کار مطلبوب نیست که باید در روند آن تسریع شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران تلاش کنند پروژه‌های مهم شهرستان تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسانند.

کد خبر 6096887

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است