Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت‌الاسلام مهدی صداقتی صبح امروز در جلسه شورای هیأت مذهبی سوادکوه با تقدیر از فعالیت‌های کمک ‌مؤمنانه توسط هیأت مذهبی از طرح «دهم‌های 10هزار‌تومانی» توسط هیأت‌ مذهبی رایت‌العباس پل‌سفید‌سوادکوه خبر داد و گفت: برای طرح «دهم‌های 10 هزار‌تومانی» در تاریخ دهم هر ماه مبلغ 10 هزار تومان از اعضای گروه و خیرین جمع‌آوری و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، افزود: ویروس کرونا اثرات منفی بر معیشت و اشتغال مردم داشت و هیأت‌های مذهبی، کمک‌های مؤمنانه قابل تقدیری داشتند و بر طبق توافق سازمان تبلیغات با کمیته امداد، ۲ مرکز نیکوکاری جدید با حمایت کمیته امداد در سوادکوه تشکیل می‌شود.

وی از انتخاب هیأت برتر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در موضوع کمک‌های مؤمنانه خبر داد و خاطرنشان کرد: هیأت مذهبی فعال در کمک‌ مؤمنانه شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی تقدیر می‌شوند.

صداقتی با انتقاد از اینکه با بهانه کرونا نامی از گام دوم انقلاب بیان نمی‌شود خواستار توجه لازم به آن شد.

* معرفی رابط مجازی در هیأت مذهبی

رئیس شورای هیأت مذهبی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه تعداد گروه‌ها یا کانال‌ها برای فعالیت اداری یا تشکل دینی زیاد است، خواستار معرفی رابط مجازی در هیأت مذهبی شد.

قربان‌علی راستا، افزود: برای تقویت ارتباط با هیأت مذهبی از اهرم‌های مختلف استفاده شود و هیأت مذهبی در ارائه گزارش فعالیت‌ها در گروه‌های‌ اجتماعی برنامه‌ریزی کنند.

وی با اشاره به اینکه یادواره مجازی سردار سلیمانی توسط شورای هیأت مذهبی برنامه‌ریزی می‌شود از رایزنی برای ستاد برگزاری شهدای هیأت مذهبی و مداحان سوادکوه و سوادکوه شمالی خبر داد.

انتهای پیام/86015/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی سوادکوه شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی هیأت مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله

فرهاد شیبک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی بارش‌های اخیر که طی دو روز اخیر در استان داشتیم باعث شد تا شاهد آبگرفتگی و سیل در شهرستان کلاله باشیم.

وی افزود: در برآوردهای اولیه ای که انجام شده است ۸۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خسارت وارد شده است.

هزار و ۳۰۰ هکتار از مزارع گندم دچار خوابیدگی شدند

فرماندار کلاله گفت: این بارش‌ها باعث شد تا ریزش، رانش و آب شستگی در چهار نقطه، خسارت به معابر نقاط روستایی در پنج نقطه اتفاق افتد و دیوار و سقف چند مدارس شهرستان دچار آسیب شود.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۳۰۰ هکتار از مزارع گندم دچار خوابیدگی شدند، ادامه داد: ۷۵ کیلومتر از راه‌های بین مزارع شهرستان کلاله تخریب شدند.

شیبک اظهار کرد: این خسارت‌ها در اختیار سازمان مدیریت بحران قرار خواهد گرفت تا در صورت امکان اعتباراتی برای جبران اختصاص داده شود.

کد خبر 6088710

دیگر خبرها

  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد