Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@22:49:33 GMT

فروشگاه اینترنتی تخصصی کتب پزشکی

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۲۷۸۴

فروشگاه اینترنتی تخصصی کتب پزشکی

خرید کتاب پزشکی با ترجمه ی سلیس، یکی از دغدغه های اساسی دانشجویان این حیطه محسوب می شود. انتشارات جعفری با استفاده از بزرگان و اساتید حوزه ی طب و پزشکی، تلاش کرده تا بستر را برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین فعالیت های پژوهشی دانشجویان پزشکی هموار کند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام انتشارات جعفری نوین، رشته ی پزشکی یکی از رشته های پرطرفدار در کشور ما محسوب می شود که بسیاری از جوانان در بدو ورود به دانشگاه آرزوی آن را در سر می پرورانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بسیاری از دانشجویان که در ابتدای ورود به این رشته خود را بر قله ی آرزوها می بینند، بعد از مدتی دچار افسردگی می شوند. زیرا این رشته دارای مباحث سنگینی هستند که پاس کردن آن کار ساده ای به نظر نمی آید! دروس این رشته به گونه ای هستند که تمامی قسمت های بدن را به صورت تخصصی بررسی می کند و اساسا کتاب پزشکی یا رفرنس های موجود در این حیطه دارای عناوین تخصصی و دشوار هستند.

کتب مورد استفاده در این حیطه معمولا به صورت ترجمه بوده و به قلم دانشمندان خارج از ایران می باشد؛ در همین راستا موضوع ترجمه ی کتاب پزشکی از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

برای سهولت در امر مطالعه می توانید، از انتشارات برگزیده ای استفاده کنید که ترجمه و عنوان بندی آن ها سلیس و روان باشد.

مطلب مرتبط : خرید کتاب های فیزیولوژی

عوامل مهم در چاپ کتاب پزشکی

یکی از موارد مهمی که دانشجویان پزشکی در کتب خود به آن حساسیت می ورزند، استفاده ی صحیح و به جا از اصطلاحات طب پزشکی می باشد. گاها در یک فصل از کتاب، اگر به عنوان مثال واژه ی آمبولی در مکانی نادرست استفاده شود، می تواند کل متد و ریتم مشروح را تغییر دهد.

کتاب های معروف پزشکی هم که توسط انتشارات مختلفی چاپ و توزیع شده اند، معمولا دانشجویان بر این باور هستند که تفاوتی با یکدیگر ندارند، اما اگر دقیق به بطن کتاب دقت کنند، متوجه خواهند شد که ترجمه و تفاسیر و همچنین استفاده از اصطلاحات دارای تفاوت های زیادی است. پس همواره برای خرید کتاب پزشکی از انتشارات تخصصی و معتبر استفاده کنید.

مورد مهم دیگر در این باره، استفاده از اطلاعات به روز می باشد. علم طب هر روز دستاوردهای نو و جدیدی را به دنیا عرضه می کند. به گونه ای که گاهی یک دستاورد جدید، دستاورد چند روز قبل خود را باطل کرده و متدی جدید را عنوان می کند.

حال اینکه نگارنده ی کتاب از اطلاعات به روز و معتبر دنیای پزشکی آگاه باشد، امر مهمی برای دانشجویان در این حیطه محسوب می شود. همواره کتب علمی از اهمیت والایی در زمینه ی اعتبار برخوردار هستند که بایستی توسط ناشران این عرصه به خوبی ارزیابی شود.

اگر به دنبال منابع معتبری هستید که به صورت حقیقی و مطلق، سطح دانایی شما در زمینه ی علوم پزشکی را ارتقا دهد، می توانید از محصولات انتشارات جعفری نوین استفاده کنید.

این انتشارات با بهره گیری از مترجمان تخصصی و همچنین نویسندگان توانمند در علم طب، بستری فراهم کرده تا علاقمندان به این رشته به راحتی بتوانند از اصول پایه تا مبانی تخصصی علم پزشکی را فراگیرند.

همچنین وب سایت اینترنتی انتشارات با معرفی کتاب پزشکی جدید این امکان را برای شما فراهم می کند تا با تازه های نشر در زمینه پزشکی آشنا شده و به راحتی منابع مورد نیاز برای تحقیقات و پروژه های خود را شناسایی کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتشارات کتاب پزشکی انتشارات جعفری کتاب پزشکی کتاب پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»

کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» از مصطفی عظیمی‌فر منتشر شد.

به گزارش ایسنا، این کتاب در ۱۰۶ صفحه با شمارگان ۲۰۰ نسخه و با قیمت ۲۵۰ هزار تومان در انتشارات سیب کال راهی بازار کتاب شده است.

 در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: «مصطفی عظیمی‌فر در کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» از ورای روزمرگی‌های زندگی، دغدغه‌های اجتماعی خویش را نسبت به دنیای اطراف در قالب کوتاه‌ترین داستان‌ها و نوشته‌های ادبی به تصویر کشیده است.

 از دیگر آثار این نویسنده می‌توان به «هزار سال پس از پاییز و هر خودی همیشه تنهاست» (انتشارات کتاب هرمز) و «من نویسنده این کتاب نیستم» (انتشارات سیب‌کال) اشاره کرد. 

در برشی از کتاب می‌خوانیم: نزدیک ظهر به محله خودمان می‌رسم. جوانی با ماشین شیک و گران‌قیمتی از کنارم عبور می‌کند و ردی از غبار روی موها و لباس‌هایم به جا می‌گذارد. خیلی زود شروع به مقایسه داشته‌های خود با آن شخص می‌کنم. نگاهی به کفش‌هایم می‌اندازم! غبار گرفته و خسته به نظر می‌آیند. یک سالی از فروش دوچرخه‌ام برای خرید یک ماشین اصلاح مو می‌گذرد. از آن روز به بعد تنها وسیله نقلیه‌ای که دارم، پاهایم هستند و این بسیار دردآور است.

 حسرت که شرایط را مهیا می‌بیند، شروع به بیدار کردن حسادت می‌کند. ولی خیلی زود با اخطاری روبه‌رو می‌شود که می‌گوید: به داشته‌های مادی دیگران حسادت نکن. زیرا آن‌ها و گذشتگانشان یا زیاد تلاش و قناعت کرده‌اند و یا شرافت خود را زیر پا گذاشته‌اند. اکنون که چنین است یا زیاد تلاش کن و یا...

خوشبختانه حسرت هشدار را می‌پذیرد و من... »

 انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال
  • افزایش ۱۲ درصدی ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی سال ۱۴۰۳
  • دانشگاه شیراز آماده جذب دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید