Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 احد آزادی خواه در نشست علنی امروز (یکشنبه 25 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: گرچه نتیجه انتخابات آمریکا چیزی را عوض نمی‌کند اما جوانمرگ شدنِ سیاسیِ قاتل سردار سلیمانی را جشن می‌گیریم و خدا را شاکریم که ما را یاد ضرب المثلی انداخت که چوب خدا صدا ندارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت شریف ایران اسلامی! ما مشکل تامین نهاده نداریم، امروز مشکل ما در توزیع نهاده است، در سوء استفاده، کم کاری ها، ناهماهنگی‌ها است که در جای خود این موارد را مطرح می‌کنیم، آقای رئیس جمهور! واقعا نظارت بر بازار ضعیف است، آیا خبر دارید که کمر مردم زیر فشار افزایش قیمت‌ها شکسته است، تورم لحظه به لحظه افزایش پیدا می‌کند مردم توان خرید حداقل‌ها ضروری زندگی را ندارد، مدیریت بازار در این کشور برعهده کیست؟

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس تاکید کرد: مگر نشنیدیم که رهبر انقلاب فرمود گرانی برخی کالاها ربطی به آمریکا و تحریم ندارد، همه گناه را به گردن دیگران نیندازیم، ما مقصریم، دو فراز از بیانات حضرت آقا را خدمت شما می‌خوانم؛ «مردم عزیز، مسئولین مملکت و وکلای ملت، امروز در معرض نفوذ هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» آقا فرمود «آمریکا اصرار به نفوذ دارد، او می‌خواهد مقاصد و اهداف پلید خودش را عملیاتی کند، آدم هایی درست کند که مثل او فکر کنند، او می‌خواهد کشور را غارت کند وقتی در داخل کشور کسانی بودند که با این غارت همراه موافق باشند، این غارت را به سرانجام می‌رساند.» مردم مراقب این فراز از تذکری که رهبری معظم انقلاب دادند باید باشیم، ما نباید اجازه دهیم  حتی یک درصد از انقلاب دست نااهل و نامردم بیافتد.

وی گفت: امروز هر مسئولی که اجازه رانت، سوء استفاده و زد و بند بدهد خائن بر ملت است و خیلی از موانع ما در همین مدار می‌چرخد، این موارد را گردن تحریم، آمریکا، ترامپ خبیث و بایدن خبیث تر نیندازیم، سوء تدبیر را علاج کنیم که راه در همین است.

این نماینده مجلس عنوان کرد: در بند ث تبصره 6 قانون بودجه تصویب کردیم از دریافت مالیات بر خانه‌ها لاکچری و خانه‌ها لوکس، مالیات بر خودرو‌ها لوکس کسب درآمد شود و به مردم حاشیه نشین خدماتی مانند آب، جاده، بهداشت ارائه دهیم و کمک کنیم، چرا این موضوع اجرا نشد، چه کسی مقصر بود؟ این هم تقصیر آمریکا است؟ آن کسی که در خانه لاکچری نشسته است حتما اجرای این قانون برایش سخت است.

آزادی خواه در ادامه  نطق میان دستور بیان کرد: مردم بدانید  وکلای شما در مجلس کارشان را انجام داده اند. عده ای از مجلس یازدهم ترسیدند، نمی دانم چه ریگی به کفششان است که هر لحظه به فکر توطئه علیه مجلس یازدهم هستند می‌خواهند این مجلس را از چشم بیاندازند، طرح مالیات بر خانه‌های خالی، طرح شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی، تامین کالاهای اساسی، 4 هزار میلیارد تومان برای قیر، ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان، سوال از وزرای مختلف، کارت زرد به برخی وزرا از جمله عملکرد مجلس یازدهم است، بدانید هر چه بیشتر این مجلس را تخریب کنید نوکران ملت مردانه تر در میدان می‌ایستند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت: امروز ساماندهی صادرات امر مهمی است، آقای امیری برخی اقلام صادراتی در گمرک‌ها فاسد می‌شوند، راه کاری برای قیمت گذاری محصولات کشاورزی  ارائه کنید و اجازه ندهید تولید در کشور به صفر برسد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انتخابات آمریکا بازار تحریم بودجه انتخابات آمریکا بودجه تحریم بازار آزادی خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۳۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است

به گزارش قدس آنلاین آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری با همتای سریلانکای خود، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران  از همان زمان روابط خوبی بین ایران و سریلانکا برقرار شد و امروز قرار شد این روابط در همه حوزه ها گسترش پیدا کند؛ زیرا ظرفیت های خوبی در هر دو کشور وجود دارد و تبادل این ظرفیت ها می تواند برای هر دو ملت خوب و مفید باشد.

وی ادامه داد: با پیگیری های وزرای خارجه ها هر دو کشور هر چه زودتر کمیسیون‌های مشترک بین دو کشور برگزار شود تا توافقات در حوزه های کشاورزی، علمی، فرهنگی و ... هر چه زودتر انجام شود

رئیس جمهور گفت: تهدید و تحریم ها هیچ وقت نتواسته است ملت ایران را متوقف کند و این اقدامات باعث کند شدن حرکت ملت ایران نشده بلکه این اقدامات باعث پیشرفت ملت ایران شده است و امروز ایران یک کشور پیشرفته و فناور شده است و آماده انتقال آن به کشورهای دیگر از جمله سریلانکا هستیم.

رئیسی تصریح کرد: ما آمادگی داریم تا خدمات فنی و مهندسی را به سریلانکا صادر کنیم مانند سدی که امروز در این کشور افتتاح شد که تلفیقی از همکاری بین دو کشور بود؛ زیرا سرمایه از سریلانکا و خدمات فنی مهندسی از ایران بود که این حرکت استارت حرکت های بعدی خواهد بود.

وی با اشاره به مسئله فلسطین، تصریح کرد: دغدغه امروزی که وجود دارد نه تنها مختص جهان اسلام نیست بلکه دغدغه تمام مردم جهان است و سوالی که وجود دارد این است که چرا با وجود سازمان های بین المللی باید نسل کشی و کودک کشی در فلسطین اتفاق بیفتد.

رئیس جمهور تاکید کرد: اگر دنیا ظالم و غاصب را مجازات نکند چه تضمینی وجود دارد که یک گروه دیگر، فردا یک سرزمین یا کشور دیگر را برای مدت‌هایی غصب نکند و مردم آن سرزمین را  نکشند یا از آن کشور بیرون نیندازد. برای اینکه بدانند در عالم نظام عادلانه‌ای حاکم است باید دادگاه‌های بین‌المللی رژیم غاصب صهیونیستی را به کیفر اقدامات خود برسانند تا هیچکس در عالم حق نداشته باشد حق یک ملت را عصب و زنان و کودکان آن را بکشد.  

رئیسی در پایان بیان داشت: به مردم عزیز سریلانکا می‌گویم که هیچ مانعی برای توسعه روابط سیاسی اقتصادی فرهنگی بین ایران و سریلانکا وجود ندارد. دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت سریلانکا مصمم هستند که روابط را در همه سطوح ارتقا بخشند و یقین داریم این تصمیم به نفع دو کشور و دو ملت خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • در پی همکاری برای سرکوب دانشجویان؛ افزایش فشار‌ها برای برکناری رئیس دانشگاه کلمبیا
  • رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم
  • ایران امروز کشوری پیشرفته است / تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده است
  • رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته و فناور است
  • رئیسی: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته و فن‌آور است