Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون همتی روز یکشنبه در نشست بررسی روند عملیات اجرایی پروژه بلوار ساحلی شرق بندرعباس افزود: بلوار ساحلی شرق بندرعباس به‌طول ۲۵ کیلومتر و عرض ۱۱۰ متر به‌منظور دسترسی به سواحل بکر این منطقه، توسعه گردشگری، استفاده مناسب از دریا و تامین امنیت منطقه شرق بندرعباس درحال احداث است.

وی ادامه داد: طبق توافق صورت گرفته در این نشست، پیمانکاران موظف شدند تا پایان سال‌جاری نسبت به تکمیل بلوار ساحلی شرق بندرعباس و همچنین سرعت بخشی در عملیات احداث پل‌های در دست ساخت درون شهری اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان اظهارداشت: راهکارهای تامین مطالبات گذشته پیمانکاران و منابع مالی جدید به‌منظور بهره‌برداری کامل از این پروژه‌ها نیز مورد بحث قرار گرفت و امیدواریم تا پایان سال‌جاری شاهد بهره برداری این طرح‌ها باشیم.

قطعه نخست بزرگراه شرقی ساحلی بندرعباس به سمت بندر تیاب میناب به طول افزون بر ۸۰ کیلومتر بوده که مرحله اول آن به طول ۲۸ کیلومتر توسط شهرداری بندرعباس احداث شده است.

طبق اظهارات معاون سابق عمرانی شهرداری بندرعباس در سال ۹۷ سه پیمانکار همزمان مشغول فعالیت بودند تا قطعه نخست بزرگراه بندرعباس به بندرتیاب را به سرانجام برسانند که افزون بر یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال قرارداد برای انجام این مرحله با پیمانکاران منعقد شد و قطعه‌های بعدی بزرگراه توسط اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در دست مطالعه است.

معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان در این خصوص اظهارداشت: برای احداث این جاده ساحلی که تا آخرین مد دریا حدود ۵۰۰ متر فاصله دارد؛ با رعایت الزامات زیست محیطی و اکولوژیکی ساخت شده تا مشکلی بوجود نیاید و رفت وآمد از این مسیر تسهیل و راحت صورت گیرد.

به گفته رضا مدرس، این مسیر به طول ۸۰ کیلومتر و عرض ۱۱۰متر، در آینده بار ترافیکی ورودی و خروجی شرق بندرعباس را از بزرگراه کنونی بندرعباس به رودان کاهش خواهد داد.

وی یادآورشد: در واقع فاصله طولی بندرعباس تا تیاب میناب ۱۲۵ کیلومتر بوده که با ساخت و راه اندازی این مسیر ساحلی، ۳۰ کیلومتر از مسیر کوتاه‌تر می‌شود.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افتتاح طرح توسعه اقتصادی استانداری هرمزگان  فریدون همتی هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افتتاح طرح توسعه اقتصادی استانداری هرمزگان فریدون همتی هرمزگان بندرعباس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افتتاح طرح توسعه اقتصادی استانداری هرمزگان فریدون همتی هرمزگان بندرعباس اخبار کنکور بلوار ساحلی شرق بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره جزئیات یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار اظهار کرد: پروژه‌های بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان و تعریض مسیر کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری، همزمان با یکصد و هجدهمین رویداد امید و افتخار در روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳- تحویل شهروندان خواهد شد.

حق‌بین با اشاره به اهمیت بهسازی آسفالت معابر بزرگراهی شهر تهران به ویژه بزرگراه آزادگان یادآور شد: طی سالیان گذشته روند بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان به دلایلی مختلف از جمله کمبود آسفالت و بتن غلتکی یا عدم صدور مجوزهای ترافیکی با کندی پیش می‌رفت تا اینکه مدیریت شهری در سال گذشته تصمیم گرفت ضمن انتخاب یک گزینه اجرایی مناسب‌تر، علاوه بر تسریع روند بهسازی، جریان ترافیک در هنگام اجرای عملیات عمرانی را تسهیل کند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ همزمان با خرید کارخانجات جدید آسفالت و ثبت رکورد تولید و اجرای ۱.۵ میلیون تن آسفالت، انتخاب روش احیای عمیق با سیمان، سبب شد تا سرعت کار بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان دو چندان شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با یادآوری اینکه عملیات بهسازی مسیرهای تندروی بزرگراه آزادگان در فاصله سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۱ فقط روی یک مقطع ۹ کیلومتری انجام شده بود، گفت: در سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۲ کیلومتر از مسیرهای تندروی بزرگراه آزادگان به صورت تمام عرض بهسازی شد و از این حیث در سرعت بهسازی روکش آسفالت معابر بزرگراهی نیز به رکوردی جدید دست یافتیم.

وی با اشاره به اهمیت بهسازی بزرگراه آزادگان به عنوان کمربندی جنوبی و غربی تهران و وسعت پروژه بهسازی بزرگراه آزادگان، گفت: در سال ۱۴۰۲ مساحتی بالغ بر ۲۱۶ هزار مترمربع از این بزرگراه با اجرای ۵۱ هزار تن آسفالت و هزینه ۲۵۲ میلیارد تومان بهسازی شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در خصوص دومین پروژه قابل بهره‌برداری در محدوده بزرگراه آزادگان، یادآور شد: عرض کم محور کندروی بزرگراه آزادگان در مسیر جنوب به شمال و در محل تقاطع با بزرگراه شهید لشگری منجر به ایجاد گره و گلوگاه ترافیکی یا پس زدگی بار ترافیک می‌شد و از این رو تعریض این مقطع از مسیر کندروی بزرگراه از ۲ خط عبوری به ۳ خط و اصلاح لوپ‌های منتهی به آن از فرودین سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ایمن‌سازی و تحکیم کوله پل‌های ۳ گانه بزرگراه شهید لشگری و اجرای دیواره‌ها از دیگر اقداماتی است که به عنوان پیش نیاز عملیات تعریض و در قالب این پروژه انجام شد و مجموعه اقدامات یادشده علیرغم دشواری‌های اجرایی به دلیل مجاورت با ترافیک سنگین بزرگراه آزادگان طی یکسال به اتمام رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران. هزینه پروژه تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی آزادگان در محدوده پل شهید لشگری را نیز ۴۳ میلیارد تومان عنوان کرد و بر این اساس، از مجموع هزینه انجام شده ۲۹۵ میلیارد تومانی برای پویش امید و افتخار آتی خبر داد.

کد خبر 6087603

دیگر خبرها

  • احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳