Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@17:53:01 GMT

برگزاری مجازی ویژه برنامه‌های روز نکوداشت اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۳۱۷۲

برگزاری مجازی ویژه برنامه‌های روز نکوداشت اصفهان

محمد عیدی ضمن گرامی داشت هفته اصفهان و روز حماسه و ایثار گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی اصفهان برنامه‌های متنوع و متعددی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی درشرایط کرونایی برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در یک‌صد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورا شهر اصفهان در خصوص حماسه ۲۵ آبان ماه اظهار کرد: همانطور که می‌دانید اولین روز آذر ماه روز بزرگداشت شهر تاریخی اصفهان است که با تدبیر و همت شورای شهر و تصمیمات گرفته شده در این بخش که فاصله شش روزه از روز حماسه و ایثار مردم اصفهان تا روز اول آذر به نام هفته اصفهان نام گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد عیدی افزود: یاد بود شهدا و حماسه دفاع مقدس، جز لایق‌ترین و پرافتخارترین‌های شهر اصفهان است و هر جا نامی از اصفهان می‌رود باید خاطره این دلاوری‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای اصفهان نیز هم تکرار شود و به عنوان نمادی مستحکم برای نسل‌های آینده تبدیل شود. به همین منظور برنامه‌های متنوع و متعددی را با رویکرد هویتی در این ایام و با لحاظ شرایط کرونایی براساس پروتکل‌های بهداشتی و رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در این مناسبت افزود: حوزه معاونت فرهنگی با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و پانزده منطقه اصفهان ۹۹ عنوان برنامه را در این یک هفته تدوین کردند که اولین روز از این هفته با روز یاد بود حماسه و ایثار متقارن شده و آغاز می‌شود و به مدت یک هفته تا بزرگداشت تاریخی اصفهان اول آذر ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان تاکید کرد: یکی از این برنامه‌ها رونمایی از چند عنوان محصول فرهنگی است همچنین به‌سازی محلی شهر از جمله اقدامات خوبی است که در معاونت فرهنگی با همت و مشارکت کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر صورت گرفته است.

عیدی ادامه داد: از دیگر اقداماتی که برای روز حماسه و ایثار برای مردم شهیدپرور اصفهان انجام شده در اختیار قرار دادن کلیه فضاهای تبلیغاتی است. همچنین فضاسازی که در زیر پل ۲۵ آبان به همت شهرداری منطقه هفت انجام شده، ایجاد دیوارهای پازلی با موضوع روز حماسه و ایثار و حدود صد بیلبورد تبلیغاتی که روابط عمومی شهرداری مرتبط با این موضوع کار کرده است از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی برای این هفته به شمار می‌آید.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اصفهان خاطر نشان کرد: مجموعه اتفاقات خوبی که در این دوره افتاده تولید انیمیشن، موشن گرافی و ویدئو کلیپ‌هایی است که بر روی سایت قرار گرفته تا بتوانیم دین خود را به شهدا و خانواده‌های آن‌ها ادا کنیم.

کد خبر 455591

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمد عیدی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان هفته نکوداشت اصفهان نکوداشت روز اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق روز حماسه و ایثار اجتماعی و ورزشی سازمان فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، گفت: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان سعی کردیم در بعد بین‌المللی اتفاقات خوبی را برای شهر و شهروندان رقم بزنیم، از این‌رو با دعوت از شهرهای خواهرخوانده و هماهنگی با چند سفارت‌خانه در تهران، پذیرای ۹ هیئت خارجی در اصفهان بودیم.

وی با بیان اینکه دعوت از این هیئت‌ها برای حضور در برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان و با تمرکز با جشنواره نقاشی پوپک انجام شد، افزود: این حضور و دیپلماسی فعال موجب شد به تعداد آثار و شهرهایی که از اقصی نقاط جهان در این جشنواره شرکت می‌کنند، بیش از دو برابر اضافه شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه حدود ۸۰۰۰ اثر به جشنواره نقاشی پوپک ارسال شد که ۳۰۰۰ اثر مربوط به دیگر نقاط جهان است، گفت: ۲۹۴ شهر در این برنامه شرکت کردند که حدود ۲۸ شهر آن شهرهای خارجی بودند و در مقایسه با سال گذشته رشد بیش از دو برابری را داشت که نشان می‌دهد می‌توانیم سال‌های آینده اقدامات موثرتری برای برگزاری این جشنواره انجام دهیم.

معرک‌نژاد با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، تصریح کرد: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

کد خبر 749233

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند