Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:39:15 GMT

علل و پیامدهای اسلام ستیزی در غرب بررسی می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۳۳۰۴

علل و پیامدهای اسلام ستیزی در غرب بررسی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه تربیت مدرس در نشست وبیناری «علل و پیامدهای اسلام ستیزی در غرب» را بررسی می کند.

در این وبینار، محمدرضا دهشیری استاد تمام دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه سخنرانی خواهد داشت. این برنامه روز یکشنبه ۲ آذر  ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان برای شرکت دراین وبینار باید نام و نام خانوادگی، نام دانشگاه، شماره تماس و پست الکترونیکی خود را به نشانی ذیل Tehb.۰۶@Basijasatid.ir  ایمیل کنند.

ظرفیت شرکت در وبینار محدود و تا ساعت ۱۲ شنبه ۱ آذر ماه انجام می گیرد. همچنین گواهی شرکت در نشست مطابق موضوع ماده ۱ آیین نامه ارتقاء صادر می شود.

اولویت شرکت در نشست با افرادی است که زودتر ثبت‌نام می‌کنند.

کد خبر 5071744 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری بسیج اساتید اسلام ستیزی وبینار وزارت علوم تحقیقات و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی کنکور دانشگاه آزاد اسلامی وام دانشجویی ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش دانشگاه تهران دانشگاه خوارزمی دانشگاه علوم پزشکی تهران آموزش مجازی محمد مهدی طهرانچی آموزش عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد

 اسد و الزیانی در این دیدار، روابط دوجانبه و راه‌های گسترش آن و «تلاش‌های بحرین برای برگزاری موفق نشست سران عرب را که قرار است ماه آینده (میلادی) برگزار شود»، بررسی کردند.

وزیر خارجه بحرین و رئیس‌جمهور سوریه مهمترین موضوعات مندرج در دستورکار این نشست را بررسی کردند؛ به نحوی که در راستای منافع مشترک کشور‌های عربی باشد و با چالش‌های کنونی نیز مقابله کند.

بشار اسد خطاب به الزیانی گفت که باید همبستگی کشور‌های عربی و اقدامات مشترک بین آنان تقویت شود تا ثبات در منطقه برقرار گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نوید فردایی آکنده از ظلم ستیزی از دانشگاه‌های آمریکا به گوش می‌رسد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان