Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی شرکت نفت ایرانول در هفدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران براساس رای هیات داوران، به‌عنوان روابط عمومی برتر کشور انتخاب و موفق به کسب نشان ویژه مشتری مداری و لوح سپاس روابط عمومی برتر در رشته ارتباطات رسانه ای شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت ایرانول، شانزدهمین دورۀ سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی ایران و هفدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران با حمایت انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی در تاریخ 20 و 21 آبان ماه امسال در بخش های کارگاه های تخصصی، سخنرانی، ارائه مقالات و اعطای نشان با موضوع بررسی تاثیر کرونا ویروس بر ساختار و عملکرد روابط عمومی با مشارکت مدیران سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی، مدیران روابط عمومی، اساتید دانشگاه و کارشناسان حوزه روابط عمومی و ارتباطات و همچنین حضور آنلاین جمع گسترده‌ای از فعالان روابط عمومی داخلی و بین‌المللی، در محل خانۀ فرهنگ ‌وهنر دیهیم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم روابط عمومی شرکت نفت ایرانول به دلیل توجه به مشتری مداری به عنوان یک اصل مدیریتی و اهتمام جلب رضایت مشتریان با استفاده از ظرفیت های ارتباطی در بخش معرفی روابط عمومی‌های برتر شانزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی ایران که همزمان با هفدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران برگزار شد با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، لوح‌ سپاس و تندیس «روابط عمومی برتر» را به خود اختصاص داد که سارا افتخاری مدیر روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول آن را دریافت کرد.

شانزدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و هفدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای عرصه روابط عمومی‌های کشور است که با روش‌های علمی و پژوهشی، با مشارکت استادان داخلی و بین‌المللی، به ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی‌های شرکت‌ها، نهادها، موسسه‌ها و سازمان‌های گوناگون می پردازد تا درخصوص بایدها و نبایدها و تغییرات پیش‌روی روابط عمومی، ارزیابی‌های لازم را انجام داده و برترین‌های روابط‌عمومی را معرفی کند.

بنا براین گزارش، سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ایران، با حضور رییس کل بیمه مرکزی، مدیرعامل بیمه آسیا، مدیرعامل بیمه ملت، خانم لاری سخنگو و معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مدیران و مسئولان سازمان های دولتی، خصوصی از صنایع و واحد های خدماتی، تولیدی و دانشگاه های معتبر کشور و همچنین با حضور مجازی و آنلاین رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی(ipra) برگزار شد. در این  سمپوزیوم بین المللی هشت مقاله از پنج سخنران داخلی و خارجی ارائه شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایرانول لوح سپاس روابط عمومی سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی روابط عمومی برتر شرکت نفت ایرانول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تغییر مهمان ویژه این نمایشگاه از هند به یمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در پیام‌رسان ایکس خود نوشت: علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند،نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند،حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود

 

دیگر خبرها

  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر