Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمدحسین علیشاهی عضو جامعه روحانیت شیراز و مسئول دفتر آیات عظام سیستانی و مکارم شیرازی در شیراز، شب ۲۳ آبانماه بر اثر بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز روز یکشنبه  در پیامی ابراز داشت: " استماع خبر ارتحال جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمد حسین علیشاهی (طاب ثراه)، موجب تأثر و تألم خاطر گردید، فقدان این چهره محبوب، مخلص و متدین که سالیان متمادی مسئولیت دفاتر حضرات آیات عظام آقایان مکارم شیرازی و سیستانی دامت برکاتهما را در استان فارس عهده دار بودند و طی عمر پر برکت خود خدمات ارزشمندی را به حوزه علمیه استان داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  آیت‌الله سید علی اصغر دستغیب، عضو مجلس خبرگان رهبری نیز با تسلیت این ضایعه در پیامی ابراز داشت: این عالم جلیل القدر چهره ای موجّه و مورد تکریم حوزه‌های علمیه و مردم متدین و قدرشناس بودند. مسئولیت دفاتر و نمایندگی مراجع معظم تقلید ، آیات عظام مکارم شیرازی و سیستانی (دامة برکاتهما) بخشی از خدمات ارزشمند آن فقید سعید در مسیر تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت(ع) بوده است.

همچنین حجت الاسلام سید محی الدین طاهری دبیر جامعه روحانیت شیراز، حجت الاسلام علیرضا حدائق مسئول مدارس علمیه منصوریه، خاتم الانبیا، مولی الموحدین و مدیرعامل بنیاد مهدویت فارس و حجت الاسلام حسین ملک مکان مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس نیز در پیام هایی این ضایعه را تسلیت گفتند.

برچسب‌ها امام جمعه شیراز شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مجلس خبرگان رهبری فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه شیراز شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مجلس خبرگان رهبری فارس امام جمعه شیراز شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مجلس خبرگان رهبری فارس اخبار کنکور حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان شیرازی در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تجمع بزرگ دانشگاهیان دانشگاه‌های شیراز با عنوان «وجدان بیدار» در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا امروز مقابل دانشگاه شیراز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • تجمع دانشجویان شیرازی در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است