Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@14:05:47 GMT

فراخوان نخستین مسابقه عکس «برگ‌ریزان تهران»

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۳۷۷۲

فراخوان نخستین مسابقه عکس «برگ‌ریزان تهران»

به گزارش خبرگزاری مهر، برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در این باره گفت: این مسابقه دربرگیرنده عکس هایی در محدوده شهر تهران و از مکان های عمومی، فضاهای شهری، زندگی روزمره، طبیعت شهری، مبلمان شهری است که بیانگر جلوه های پاییزی در شهر تهران است.

وی ادامه داد: از علاقه‌مندان و هنرمندان عکاس دعوت می شود تا با حضور و مشارکت در برگزاری این رویداد عکاسی با بهره گیری از رسانه عکس، نسبت به بیان هنرمندانه تاثیرات حضور و مشاهده طبیعت شهری متنوع تهران در آثار خود اقدام کنند و تصاویر برگزیده را در معرض دید و نظر شهروندان قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرغامی کمک به تولید آثار عکاسی از «برگ ریزان پاییز تهران»، تشویق به ارائه نگاهی هنری با استفاده از رسانه عکس در بیان ویژگی ها و زیبایی های فصل پاییز در شهر تهران و زمینه سازی برای بررسی، مشاهده آثار و استفاده و همرسانی تجربه دیگر عکاسان از طریق ایجاد فضای رقابتی را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به شیوه اجرای این جشنواره اظهار کرد: به دلیل گسترش بیماری همه گیر کووید ۱۹( کرونا) نمایش عمومی آثار منتخب این مسابقه در زمان مناسب که از سوی ستاد مقابله با کرونا اعلام خواهد شد در یکی از نگارخانه های تهران در زمستان ۱۳۹۹ برگزار و به تمامی راه یافتگان به مسابقه گواهی شرکت و یک نسخه فایل دیجیتال کتاب این دوره اهداء می‌شود.

وی اضافه کرد: مراسم اختتامیه در تهران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مرتبط، اطلاع‌رسانی و برگزار خواهد شد.

کد خبر 5072076

منبع: مهر

کلیدواژه: برزین ضرغامی انجمن عكاسان ايران شهر تهران ویروس کرونا فصل پاییز ویروس کرونا شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش مواد مخدر قوه قضاییه کشف مواد مخدر سازمان تامین اجتماعی تصادفات رانندگی وضعیت راهها شورای شهر کمیته امداد امام خمینی گردشگری صنایع دستی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و ذوب آهن در حالی برای بیست و سومین بار در رقابت‌های لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که در 22 مصاف قبلی تنها یک بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

دیداری که از هفته هشتم لیگ دوم و در سال 1381 بین دو تیم برگزار شد و در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. نکته جالب اینکه آن دیدار در ورزشگاه تختی برگزار شده بود.

از آن بازی تاکنون دو تیم 20 مرتبه (لیگ برتر) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که هرگز کار را با تساوی صفرصفر به پایان نرسانده‌اند.

جالب آنکه در این بین دو تیم 2 بار در لیگ قهرمانان آسیا و  1 بار نیز در جام حذفی  در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند و این دیدارها نیز بدون گل نشده است.

دیگر خبرها

  • حضور ۲۴ تیم در نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی قم
  • انتشار فراخوان ششمین جشنواره نقالان علوی
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه‌النجاه منتشر شد
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»