Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بیات رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: بیمه‌ی تکمیلی درمانی بازنشستگان در تاریخ 99/9/1  به پایان می‌رسید ما به عنوان نمایندگان این مجموعه وظیفه داشتیم روند ارائه این خدمات را برقرار کنیم. با شرکت‌های بیمه گر مناقصه گذاشتیم و مذاکره داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در نهایت در جلسه‌ای که با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ داشتیم، انعقاد قرار داد بیمه تکمیلی بازنشستگان را از تاریخ ۳۰ /۸ /۹۹ تا تاریخ ۳۰/۸/۱۴۰۰ برقرار کردیم.

وی ادامه داد: حق قرارداد جاری ما ۴۴ هزار تومان بود، ولی امسال این مبلغ ۶۵ هزار تومان شد، اما تمام خدمات و آیتمی که برای مجموعه در نظر گرفتیم در بعضی از بحث‌ها که خیلی مهم بودند صددر صد افزایش تسهیلات را داشتیم و به طور میانگین ۹۳ درصد افزایش تعهدات را داشتیم.

بیات افزود: از زمانی که ویروس کرونا در کشور شروع شد و تلاش ما این بوده که تمام خدماتی که بازنشستگان ما از طریق کانون و یا از طریق سازمان انجام می‌دهند غیر حضوری باشد. در حال حاضر ۳ میلیون و پانصد هزار نفر تحت پوشش دریافت بیمه‌های ما هستند که به صورت اتوماتیک این افراد تحت پوشش قرار می‌گیرند.

مدیر کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی تصریح کرد: افراد هیچ نیازی به ثبت نام و مراجعه به کانون‌ها ندارند، اما افرادی بودند که در سنوات گذشته به هر علتی تمایل به این خدمات نداشتند، ولی می‌خواهند حذف یا اضافه بشوند و از این خدمات استفاده کنند، ما سه ماه به این افراد از تاریخ از ۱/۹ تا ۳۰/۱۱ فرصت دادیم. به صورت پایلوت در استان تهران سامانه‌ای را تعریف کردیم که بازنشستگان می‌توانند وارد آن شوند و حذف یا اضافه‌ی خود و خانواده را در آن ثبت کنند.

وی ادامه داد:ما این سامانه را به تمام کانون‌ها اعلام کردیم و این سامانه را در دسترس آن‌ها قرار دادیم. ما امسال با پیگیری که با سازمان داشیم، مشارکتی که راجع به بیمه‌ی درمان تکمیلی و بیمه‌ی عمر داشت ۳ هزار تومان بود که الان این مشارکت هفت برابر افزایش داشته است.

وی بیان کرد: ما در این قرارداد بیماران خاص و صعب العلاج را به صورت ویژه در نظر گرفته ایم، در آیتم اول ۴۰ میلیون تومان را برای دارو و بستری قرار داده ایم و اگر مبلغی کم آوردند ۱۰ میلیون تومان دیگر به آن‌ها داده می‌شود. برای بیماران کرونا نیز به طور ویژه انجام تست و بستری را در نظر گرفته ایم که در سقف تعهدات ۴۰ میلیون تومانی است.

وی اظهار کرد: افراد می‌توانند در گوگل آدرس کانون بازنشستگان استان تهران در بخش بیمه‌ی تکمیلی را وارد کنند تا در خواست خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید

 جزئیات حمایت از بیمه شدگان دورکار کارگاه ها قوانین تامین اجتماعی باید اصلاح شود/ افزایش تعداد مستمری‌بگیران یکی از چالش‌های صندوق‌های بیمه‌ای

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی بیمه تامین اجتماعی سلامت بیمه ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی

سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.   به گزارش مهر، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.   وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش ۲۲ درصد و یک مبلغ ثابت دارند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۴۰۰ داروی مورد نیاز بازنشستگان از شمول بیمه خارج شده‌اند دستمزد سال 1403 چقدر از تورم عقب می‌ماند؟ دبیرکل خانه کارگر: پرونده دستمزد امسال کارگران هنوز بسته نشده/ حق مسکن و بن کارگری می تواند افزایش یابد!

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • ویدیو/ خبر خوش دولت برای بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • فیلم| حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • کارگران مازندران خواستار اجرای بیشتر عدالت اجتماعی
  • مهمترین اخبار ۱۱ اردیبهشت/افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت