Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@17:44:00 GMT

توقیف دارو و مکمل‌های ورزشی قاچاق در تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۴۰۳۵

توقیف دارو و مکمل‌های ورزشی قاچاق در تهران

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف 33 قلم دارو و مکمل ورزشی های قاچاق در مرکز تهران به ارزش 5 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری 113 بازار با دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی در انبار متروکه ای در حوالی خیابان ناصر خسرو مقدار فراوانی دارو و مکمل های ورزشی قاچاق را جمع آوری و خارج از چرخه سازمان غذا و دارو توزیع می کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات کلانتری بازار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی انباری متروکه و هویت متهم شناسایی و نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی جرایم پزشکی قرار گرفت.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران عملیات کلانتری بازار به نشانی اعلامی اعزام و موفق شد ضمن دستگیری متهم40 ساله، 33 قلم دارو و مکمل های ورزشی قاچاق اعم از 13 کارتن مکمل پودری به وزن های مختلف و تعداد 8 کارتن انواع قرص های غیر مجاز و 12 بسته انواع مایع های تزریقی و خوراکی در مجموع 83 هزار و 470 عدد داروی قاچاق کشف کنند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه ارزش ریالی اموال کشف شده توسط کارشناسان مبلغ 5 میلیارد ریال برآورده شده است، گفت: متهم پس از اعتراف به جرم ارتکابی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاچاق مکمل های ورزشی دارو و مکمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۷۳ خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پور امینایی، ظهر چهارشنبه در تشریح این خبر به خبرنگاران گفت: در پی درخواست‌های مردمی مبنی بر ایجاد مزاحمت خودروهای شوتی در محور ماهان- بم و طی هماهنگی و دستور دادستان مرکز استان کرمان طرح ضربتی مبارزه با قاچاق سوخت با اولویت مقابله با خودروهای شوتی به مدت ۴۸ ساعت در محور پر تردد "ماهان-بم"اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ضمن شناسایی و توقیف ۷۳ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق بیش از ۱۳ هزار لیتر گازوئیل کشف و در این رابطه ۷۳ متهم شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به خطرات بسیار زیاد حمل سوخت از طریق خودروهای سواری و وانت از همگان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6100708

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • توقیف ۷۳ خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در کرمان
  • گزارش واردات ۳۷۳ شرکت تولیدی و واردکننده دارو
  • توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)
  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک