Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سید محمود علیزاده طباطبایی، وکیل خانواده غلامرضا منصوری در خصوص آخرین وضعیت پرونده قاضی منصوری، اظهار کرد: متأسفانه تاکنون اقدام خاصی انجام نشده است، ما از دادستانی رومانی درخواست کردیم که تمامی مدارک را مستقیماً برای خانواده بفرستند تا ببینیم وصیت‌نامه یا مدرک خاصی به همراه غلامرضا منصوری بوده است یا خیر، اما هنوز هیچ مدرکی به دست ما نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: چند روز گذشته نیز بازپرس پرونده طی تماسی گفت که رومانی اعلام کرده مدارکی برای خانواده ارسال شده است، لطفاً برای تحقیقات بیشتر مدارک را به بازپرسی ارائه کنید، که من گفتم هیچ مدرکی به دست خانواده نرسیده است.

علیزاده طباطبایی بیان کرد: آنچه که خانواده معقتد هستند و شواهد و قرائن نیز نشان می‌دهد، این است که دلیلی برای خودکشی وجود نداشته، اما گزارشی که به ما ارائه شده است، بیان می‌دارد که قاضی منصوری خودکشی کرده است، در مجموع ما منتظر هستیم تا همه ابعاد پرونده روشن شود.

وی ادامه داد: هیچ فیلمی مبنی بر تأیید موضوع خودکشی در پرونده نیست و تنها گزارشی از دادستانی رومانی در پرونده وجود دارد که اعلام شده غلامرضا منصوری خودکشی کرده که حتی به ما اجازه داده نشد رونوشتی از آن گزارش برداریم و تنها اجازه خواندن آن گزارش را به ما دادند. منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 قاضی منصوری غلامرضا منصوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۴۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد منصوری عصر دوشنبه در بازدید از پروژه های شهرستان بهمئی افزود: پروژه آبرسانی به شهرستان بهمئی که طی ۱۱ سال تنها ۳۵ درصد پیشرفت داشت، در حال حاضر به رشد ۸۵ درصدی رسیده است.

وی با بیان اینکه تاکید رئیس جمهوری نیز سرعت بخشی و تکمیل این پروژه است، اظهار کرد: بر اساس هدف گذاری انجام شده این پروژه تا پاییز سال جاری در مدار بهره‌برداری قرار می گیرد.

منصوری گفت: تاکنون یکهزار میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

وی اظهار کرد: با تحقق این پروژه سه و نیم میلیون متر مکعب آب برای حوزه صنعت و کشاورزی و پوشش پنج و نیم میلیون متر مکعبی آب شرب را خواهیم داشت.

کد خبر 6092366

دیگر خبرها

  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرده است
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است