Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@23:44:35 GMT

کشف ۲۰ میلیاردی کالای قاچاق در تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۴۲۰۴

ساعت24-رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف ۲۰ میلیارد ریال پارچه قاچاق در انباری در حوالی خیابان رجایی خبر داد.

 سرهنگ علی ولی پور گودرزی اظهارکرد: با کسب خبری درباره تخلیه و دپوی مقادیری فراوانی پارچه در انباری در حوالی خیابان شهید رجایی جنوب تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تحقیقات اولیه نشان از صحت خبر دریافتی داشت و کارآگاهان در ادامه تحقیقات پلیسی موفق شدند هویت مالک این انباری را به دست آوردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره اینکه با هماهنگی های قضایی حکم دستگیری متهم و بازرسی از داخل انباری اخذ شد، گفت: در بررسی از این انبار ۸۹۹ طاقه پارچه در مجموع به متراژ ۷۲ هزار متر فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه متهم به مرجع قضایی معرفی و کالای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال محاسبه کرده اند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه رامشه حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و در نتیجه مقدار ۵ تن گردو و ۲ تن لیموعمانی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6095042

دیگر خبرها

  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه