Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

استاندار اردبیل گفت : مقدمات مشارکت شرکت شستا برای ساخت بخشی از راه اصلی کلور - درام آماده شده و قرارداد ساخت ۱۸ کیلومتر از این مسیر نهایی خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل) ، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در حاشیه بازدید از طرح‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان خلخال که با حضور نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ، فرماندار شهرستان خلخال و جمعی از مدیران شهرستان انجام گرفت گفت: مقدمات مشارکت شرکت شستا برای ساخت بخشی از راه اصلی کلور - درام آماده شده و در جلسه روز دوشنبه هفته آتی در تهران قرارداد ساخت ۱۸ کیلومتر از این مسیر و نیز حد فاصل روستای درو تا روستای قشلاق دیز واقع در بخش شاهرود خلخال در مسیر فرعی جاده  نهایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تخصیص و تزریق ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار جدید برای ادامه عملیات اجرایی این پروژه  خبر داد و اظهار کرد: با تخصیص اعتبار و پرداخت بخش بزرگی از طلب پیمانکار مجری ، عملیات اجرایی این پروژه شتاب گرفته و ماشین آلات راه‌سازی در طول مسیر افزایش خواهد یافت.

استاندار اردبیل تسریع در عملیات اجرایی پروژه راه اصلی خلخال به منجیل را یکی از مطالبات و خواسته‌های به حق مردم خلخال به خصوص اهالی بخش شاهرود این شهرستان عنوان کرد و افزود: با وجود همه محدودیت‌های اعتباری در دولت ، اعتبارات منظور شده امسال برای این پروژه بخشی از مشکلات مربوط به طلب پیمانکار و همچنین نیاز مالی آن را برطرف می‌سازد.

در این بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه قطعه‌ای از راه خلخال - منجیل که با عنوان پروژه راه‌سازی خلخال ـ کلور ـ درام تعریف شده در دست ساخت است ، گفت: این جاده مسیری مشترک بین دو استان اردبیل و زنجان با طول ۵۵ کیلومتر است که از این مسافت ۳۷.۵ کیلومتر در حوزه استحفاظی استان اردبیل و مابقی درحوزه استحفاظی استان زنجان واقع می‌باشد.

وی گفت: در سال‌های گذشته ۴.۵ کیلومتر از حوزه استحفاظی استان زنجان به اردبیل واگذار شده و در حال حاضر ۴۲ کیلومتر از مسیر در حوزه‌ استحفاطی استان‌ اردبیل اجرا می‌شود و پیشرفت فیزیکی مسیر در حوزه اردبیل تا به امروز ۳۰ درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: هم اکنون پروژه با بیش از ۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین فعال است و خوشبختانه پیمانکار پروژه اکثر ابنیه های اصلی را کار کرده و پیشرفت خوبی در این راستا وجود دارد.

حیدری به مطالبات ۱۹۰ میلیارد ریالی پیمانکار پروژه اشاره و بیان کرد : از زمان شروع این پروژه تاکنون ۳۱۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و در سال گذشته ۱۲۶ میلیارد ریال اعتبار برای ادامه عملیات اجرایی و امسال ۱۸۰ میلیارد ریال برای پروژه اختصاص یافت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: استاندار اردبیل عملیات اجرایی راه و شهرسازی میلیارد ریال استان اردبیل راه اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از دبیرخانه جشنواره شعر عربی طوفان القوافی، بیش از ۱۵۰ شاعر از ۱۷ کشور عربی و اسلامی در این جشنواره شرکت کردند که بیش از ۲۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر طوفان القوافی ارسال شد و اغلب این آثار در موضوعات تعیین شده و در قالب های شعری عمودی، تفعیله و هایکو بود. 

در میان این شاعران اسامی نام آشنایی همچون بدریه البدري از عمان، مرتضی التمیمی از عراق، اشرف شبانه از مصر، هیلانه عطاالله از سوریه و مطران العیاشی از عربستان سعودی و مرتضی آل کثیر از ایران به چشم می خورد. 

بیشترین شرکت کنندگان به ترتیب از سوریه با 37، ایران و عراق با 25، لبنان با 17 شرکت کننده هستند، کشورهای یمن، مصر و تونس دیگر کشورهایی هستند که مشارکت خوبی در این جشنواره داشته اند. 

هیئت داوران شامل اساتید ثامر الوندي از عراق، عمار جماعی از تونس، راتب سکر از سوریه، حسن حمید از فلسطین، عباس حزباوی از ایران، عباس فتونی از لبنان و عقیل اللواتی از عمان به دبیری استاد ثلمر الوندی به صحت سنجی و داوری خواهند پرداخت. 

قرار است از ۶ برگزیده جشنواره در دو بخش شعر فصیح و شعبی در تاریخ ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت(8 و 9 می) در شهر بصره عراق تقدیر به عمل آید. 

شایان ذکر است نخستین جشنواره بین المللی شعر عربی با عنوان طوفان القوافی با همکاری مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری و مرکز فرهنگی اسلامی جنوب عراق برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می‌شود
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد