Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شریف زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس آخرین آمار تا پایان وقت اداری دیروز، ۴۱۱ نمونه آزمایشگاهی از بیماران مشکوک اخذ شده که تست ۳۱۳ نفر مثبت بوده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر ۴۸۷ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۳۱۷ بیمار بستری قطعی کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند، افزود: از این تعداد ۵۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

شریف زاده با بیان اینکه حال ۱۴ بیمار کرونایی مساعد نیست، اظهار کرد: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته با فوت پنج مورد ناشی از کرونا، شمار فوتی‌ها به ۴۴۸ مورد رسیده است.

وی اظهار کرد: قطع زنجیره انتقال کرونا نیازمند پرهیز از دورهمی ها، استفاده و از ماسک و پرهیز از مسافرت‌ها است که باید مورد توجه قرار گیرد.

شریف زاده با بیان اینکه میزان ورود تجمعی خراسان جنوبی به هزار و ۲۴۷ در ۱۰۰ هزار نفر افزایش یافته است، گفت: این شاخص نسبت به متوسط کشوری بسیار بالاتر بوده نیازمند توجهی ویژه از سوی شهروندان هستیم.

وی با بیان اینکه میزان ورود تجمعی در سطح کشور ۸۸۲ در ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است، گفت: تنها شاخص ورود تجمعی در سه شهرستان سربیشه، خوسف و نهبندان از متوسط کشوری پایین‌تر است.

شریف زاده افزود: شهرستان‌های طبس، درمیان و بیرجند به ترتیب بیشترین میزان ورود تجمعی را داشته‌اند.

وی بیان کرد: به طور متوسط از ابتدای این اپیدمی تاکنون روزانه ۳۹ بیمار جدید کووید ۱۹ در خراسان جنوبی شناسایی شده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی افزود: همچنین به طور متوسط هر ۱۴ ساعت یک نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست می‌دهد.

کد خبر 5071755

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر گرگان کرمانشاه بارش باران محدودیت های کرونایی شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا هفته کتاب مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج میزان ورود تجمعی خراسان جنوبی شریف زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به استان سمنان

بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های پیش یابی، شدت بارش ها در نواحی جنوبی و شرقی استان سمنان بیشتر است . وزش باد شدید بویژه در نواحی جنوبی ، غربی و مرکزی پیش بینی شده و در این مدت دمای هوا بین ۳ تا ۵ درجه کاهش دارد.

با توجه به رگباری شدن بارش‌ها احتمال جاری شدن سیلاب و رواناب بویژه در مناطق جنوبی استان سمنان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۵ میلیون مترمکعب روان آب به سد‌های خراسان جنوبی
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی
  • در فقدان خاموشی یک صدای ناب از موسیقی شریف خراسان
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • همکلاسی‌های سابق بعد از ۳۹ سال دوباره پشت نیمکت مدرسه نشستند
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متری باران در رومشکان
  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • ورود توده هوای ناپایدار در خراسان جنوبی 
  • ورود سامانه بارشی به استان سمنان