Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@22:19:15 GMT

ورود رسمی وین رونی به دنیای مربیگری

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۴۵۸۱

ورود رسمی وین رونی به دنیای مربیگری

وین رونی به طور موقت جانشین فیلیپ کوکو در دربی کانتی شد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه دربی‌کانتی روز گذشته در پی تداوم نتایج ضعیف این تیم با توافقی دوجانبه به همکاری‌اش با فیلیپ کوکو سرمربی هلندی خود و دستیارانش پایان داد. کوکو تابستان 2019 بود که در پی جدایی فرانک لمپارد از دربی‌کانتی، هدایت این تیم دسته اولی را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه دیلی‌میل با انتشار گزارشی مدعی شد وین رونی مهاجم نامدار دربی‌کانتی در پی جدایی کوکو، به طور موقت هدایت دربی‌کانتی را برعهده خواهد داشت و لیام روسنیور، شِی گیون و جاستین واکر نیز به‌عنوان دستیارانش او را همراهی خواهند کرد.

 

 

 

 

اسطوره فوتبال انگلیس و منچستریونایتد که تابستان 2019 پس از جدایی از دی‌سی یونایتد آمریکا به دربی‌کانتی پیوست، تاکنون در 33 بازی برای این تیم دسته اولی به میدان رفته و هفت گل نیز به ثمر رسانده است.

طبق ادعای دیلی‌میل، وین رونی و دستیارانش قرار است پس از بازی‌های ملی، در بازی با بریستول‌سیتی در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی انگلیس موسوم به چمپیونشیپ هدایت دربی‌کانتی را برعهده بگیرند.

 

 

 

 

دربی‌کانتی با سرمربیگری فیلیپ کوکو در 11 بازی اول خود در فصل جاری لیگ دسته اول انگلیس تنها یک برد کسب کرده است و در حال حاضر با شش امتیاز در قعر جدول 24 تیمی این رقابت‌ها جای دارد.

رونی 35 ساله با 53 گل زده بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس است. او با 253 گل زده بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچستریونایتد هم محسوب می شود.

تیم ملی انگلیس وین رونی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس وین رونی دربی کانتی وین رونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی امروز آرسنال در دربی شمال لندن از ‏هر جهت برای آرتتا و تیمش پیروزی مهمی بود. آنها همچنان به ‏عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باقی ماندند و یکی از موانع ‏اصلی‌شان در هفته‌های پایانی را از سر راه برداشتند.‏

اما این برای میکل آرتتا یک پیروزی تاریخی هم بود. او به رکوردی ‏دست پیدا کرد که آرسنال 36 سال بود در رسیدن به آن ناتوان نشان ‏می‌داد: پیروزی در دو دربی پیاپی در خانه حریف. این موفقیتی بود که ‏آرسن ونگر افسانه‌ای در دوران 22 ساله حضور روی نیمکت آرسنال به ‏آن نرسیده بود. ‏

در واقع آخرین باری که توپچی‌ها موفق شدند در دو دربی پیاپی در ‏خانه تاتنهام به پیروزی برسند به فصل 89-1988 برمی‌گشت. زمانی ‏که تاتنهام در ورزشگاه تاریخی‌اش وایت هارت لین، بازی می‌کرد و ‏سرمربی آرسنال جرج گراهام بود. آرسنال در آن فصل قهرمان لیگ ‏شد. ‏

در واقع در سی و شش سال اخیر بازی در ورزشگاه تاتنهام به گربه ‏سیاه آرسنال تبدیل شده بود. توپچی‌ها در 17 بازی اخیرشان در خانه ‏تاتنهام تنها 2 بار پیروز شده بودند و حالا با آرتتا دو پیروزی پیاپی در ‏یک فصل به دست آوردند.  ‏

دیگر خبرها

  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی