Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران صبح امروز با موضوع ششمین انتخابات هیات مدیره و بازرس این سازمان با حضور محمدباقر اثنی‌عشری رییس سازمان، ناصرعلی سعادت رییس هیات نظارت بر انتخابات و علی آذرکار دبیر سازمان نصر استان تهران و نمایندگان شرکت‌های همراستا به صورت مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ زمان انتخابات هیات مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران ۲۹ آبان ماه است.

محمد باقر اثنی عشری رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اظهار کرد: ما نقشی در شکل گرفتن ائتلاف ها و ... نداریم و برگزاری انتخابات با ما هست.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای افزود: ثبت نام کاندیداها از ۳۱ شهریورماه انجام شده است.

او افزود : ما یک تشکل صنفی اقتصادی هستیم و در همین دوره هم تعداد زیادی از افراد شرکت های استارتاپی، جذب سازمان شده‌اند و در حال حاضر هم برخی کاندیدا از شرکت‌های استارتاپی هستند.

اثنی عشری با بیان اینکه ما بزرگترین رویداد فناوری کشور را به نام الکامپ برگزار می‌کنیم گفت: کاندیداهای خانم هم در این دوره انتخابات شرکت کرده‌اند.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه بیان کرد: نتایج انتخابات تا ساعت ۲۰ پنجشنبه ۲۹ آبان ماه اعلام می‌شود و تا ۴۸ ساعت فرصت اعتراض برای کاندیدا وجود دارد.

او گفت: هفته بعد از انتخابات جلسه دوره ششم هیئت مدیره را خواهیم داشت و هیئت مدیره ششم از ۲ هفته بعد میتواند کار خود را شروع کند.

گفتی است؛ در استان البرز ۴۸ درصد افزایش مشارکت در انتخابات وجود داشته است.

بیشتر بخوانید

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران انتصاب رزم حسینی به سمت وزیر صمت را تبریک گفت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظام صنفی رایانه ای سازمان نصر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته عباس جوهری رئیس ستاد انتخابات استان تهران، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، بطور تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک
  • برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی دامپروری و باغبانی در مهریز
  • برگزاری میز خدمت تبدیل شناسه یکتا برای صنف خرازان
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران