Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر؛ فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: در یک هفته گذشته محموله‌های قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: با تلاش و کوشش مأموران انتظامی شهرستان بهار و با مشارکت و همدلی مردم در یک هفته گذشته محموله‌های قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف شد.

وی افزود: این محموله‌های قاچاق شامل دام زنده سبک و سنگین، لوازم خانگی و طیور بوده که در این رابطه ۶ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بهار بر عزم پلیس در برخورد با تردد هر نوع کالای قاچاق تأکید کرد.

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری ۱۱ متهم در نتیجه اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده روز گذشته با همکاری یگان‌های انتظامی شهرستان نهاوند اجرا شد.

وی افزود: در این طرح یک سارق توسط مأموران دستگیر شد که به سه فقره سرقت شامل یک فقره سرقت خودرو و دو فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد و دو سارق هم حین سرقت توسط مأموران انتظامی بخش خزل دستگیر شدند.

سرهنگ ساکی بیان کرد: در این مأموریت هفت نفر در حوزه مواد مخدر و یک نفر جلبی نیز توسط مأموران انتظامی دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی عنوان کرد: مأموران حین بررسی یک فقره درگیری در یکی از مناطق شهرستان نهاوند نیز از خودروی یکی از طرفین درگیری، یک کیلو و۲۵۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف کردند.

دستگیری جاعل اسکناس در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از دستگیری فردی که در زمینه تهیه و توزیع اسکناس جعلی فعالیت داشت، خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در امر تهیه و توزیع اسکناس جعلی فعالیت می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان فامنین قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی پلیسی یک توزیع کننده اسکناس‌های تقلبی را شناسایی و وی را در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند و از نامبرده ۵۰۰ میلیون ریال اسکناس تقلبی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی از دستگیری چهار سارق احشام و کشف دو فقره موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در شهرستان فامنین مأموران پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند و با اقدامات فنی و تخصصی، ۴ سارق را شناسایی کردند.

وی افزود: متهمان با اخذ دستور قضائی در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات و بازجویی‌های تخصصی، به سرقت احشام اعتراف کردند.

سرهنگ حیدری بیان کرد: در مأموریتی دیگر مأموران پلیس آگاهی شهرستان، ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند و اموال مسروقه تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست با رعایت هشدارهای پلیسی در نگهداری از اموال و وسایل خود نهایت دقت را داشته و هر گونه موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از جمع آوری ۱۷ معتاد متجاهر و دستگیری چهار خرده فروش مواد مخدر در نتیجه اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی گفت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، مأموران یگان‌های انتظامی شهرستان تویسرکان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را در این شهرستان اجرا کردند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح ۱۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ شده و ۴ توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و ۱۴ دستگاه موتورسیکلت و ۷ دستگاه خودرو متخلف نیز توقیف شدند.

کد خبر 5072041

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق دستگیری سارق امنیت اجتماعی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر گرگان کرمانشاه بارش باران محدودیت های کرونایی شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا هفته کتاب شهرستان کرج مجلس شورای اسلامی فرمانده انتظامی شهرستان طرح پاکسازی نقاط آلوده پاکسازی نقاط آلوده شهرستان فامنین مرجع قضائی پلیس آگاهی فقره سرقت مواد مخدر اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز گفت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی کابل‌های برق در شهرستان طرقبه شاندیز، پیگیری موضوع با هدف شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری شاندیز قرار گرفت.   سرهنگ سیدجواد حسینی افزود: ماموران تجسس با بررسی صحنه‌های سرقت، گشت‌های هدفمند را آغاز و یک متهم را در این زمینه شناسایی و با به دست آوردن مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.   وی تصریح کرد: در ادامه این عملیات ماموران موفق شدند دو تن از همدستان این متهم را شناسایی و آن‌ها را دستگیر و مقدار قابل توجهی کابل برق و وسایل سرقتی از باغ ویلا‌ها کشف کنند.   این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در مواجهه با تصاویر و مستندات پلیس، تاکنون به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و وسایل از باغ ویلا‌های شهرستان طرقبه شاندیز اعتراف کردند.   سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه تاکنون این پرونده ۲۵ شاکی داشته است، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان