Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چندسال اخیر شاهد انتقام موشکی سپاه از مواضع گروهگ های ضدانقلاب در مرز شمال غرب کشور بودیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در چندسال اخیر شاهد انتقام موشکی سپاه از مواضع  گروهگ های ضدانقلاب در مرز شمال غرب کشور بودیم که آن را مرور می کنیم.

 

  مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. سپاه دانلود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران با حمله موشکی و پهبادی به اسرائیل غاصب دنیا را متحیر کرد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ماموستا ملاقادر قادری امروز در مراسم رونمایی از سردیس علامه «ملا احمد نودشی» در سخنانی اظهار داشت: مردم عزیز و شریف و مهربان نودشه در تاریخ اورامانات و در زمینه های صنعت، کار، فرهنگ، دانش و دلاوری در حد آگاهی بنده یا رقیب نداشته‌اند و یا کم رقیب بوده‌اند.
 
امام جمعه شهرستان پاوه گفت: در طول ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی غیر از خیر، چیزی از بدنۀ اهل نودشه ندیده‌ام و مردم شریف نودشه همواره در خدمت ایران و انقلاب بوده‌اند.
 
این عالم برجسته اهل سنت تصریح کرد: اورامانات مرکز علم و دانش و علما و عرفا بوده است و در زمان گذشته در خارج پاوه، نودشه و دشه حرف اول را زده‌اند؛ دشه ای که امروز کمتر از آن نام برده می‌شود، عالمان آن در سنندج و سلیمانیه و استانبول و علمای نودشه هم در سنندج و سلیمانیه و اورامانات مفتی عصر خود بوده‌اند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در طول ۴۵ سال گذشته اگر تمام عملیات‌ها و دفاع‌ها و جنگ‌ها را بررسی کنیم، در همۀ این‌ها سپاه سینه را سپر کرده است
 
ماموستا قادری افزود: سپاه پاسداران در ۲۵ فروردین با حمله موشکی و پهبادی به اسرائیل دنیا را متحیر کرد، از این‌جهت ممنون آنان هستم و تبریک عرض می‌کنم.
 
در ادامه از سردیس علامه ملا احمد نودشی  رونمایی شد.
 
براساس این گزارش علامه ملا احمد نودشه ای اهل این شهر در سالهای 1228 تا 1302 قمری و از تاثیرگذارترین عالمان قرن 13 در کردستان بوده است و به عنوان مفتی شهر سلیمانیه عراق در خدمت دین بود.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه/ حمله موشکی به سدیروت+فیلم
  • سپاه پاسداران با حمله موشکی و پهبادی به اسرائیل غاصب دنیا را متحیر کرد
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • حمله موشکی از لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حزب‌الله انتقام شهادت یک رزمنده خود را گرفت