Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@00:24:03 GMT

پلمب 14 واحد صنفی متخلف در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۵۱۰۷

پلمب 14 واحد صنفی متخلف در چهارمحال و بختیاری

اسکندر سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طرح کنترل واحدهای صنفی با توجه به اعمال محدویت‌های جدید در نحوه فعالیت واحدهای صنفی توسط ستاد مقابله با کرونای استان و به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی چهارمحال و بختیاری ادامه داد:  تیم‌های مشترک متشکل از مامورین اداره نظارت بر اماکن عمومی استان و مامورین مرکز بهداشت استان، با هماهنگی قضایی از 101 واحد صنفی در سطح استان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا برای 18 واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط اخطاریه کتبی صادر و 14 واحد صنفی در رسته‌های مختلف از جمله گیم نت، آرایشگاه زنانه و باشگاه ورزشی، به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی تا اطلاع ثانوی پلمب شدند.

سعیدی خاطرنشان کرد: از همه شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده تخلف در زمینه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف سریعا پلیس را از طریق سامانه 110 مطلع نمایند .

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری پلیس امنیت عمومی پلمب واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری

مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده از ۱۳ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل

وی افزود: در این مدت ۱۹ حادثه در استان به وقوع پیوست که به دنبال آن ۹۳ خانوار و ۴۱۵ نفر دچار حادثه و ۳۲ نفر مصدوم شدند.

مثنوی اضافه کرد: در این مدت ۱۲۸ کیلوگرم نایلون، ۵۰ تخته پتو، ۳ تخته زیرانداز، ۳ تخته موکت و ۴۶ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • مهر وموم واحد‌های صنفی در خیابان قلمستان
  • ثبت بیش از ۳ هزار مورد تغییر نام در چهارمحال و بختیاری
  • تأمین برق طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۹ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • ۲۹ واحد صنفی آلاینده و مزاحم در ساوه پلمب شد
  • پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری