Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه مرکز سنجش آموزش پزشکی، دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی در نظر دارد مراحل تکمیل ظرفیت سی وهفتمین دوره آزمون پذیر دستیار فوق تخصصی را با رعایت مفاد اعلام شده و از بین واجدان شرایط به انجام برساند.

در این دستورالعمل مراحل تکمیل ظرفیت این آزمون درباره افراد واجد شرایط شرکت آمده است: تمامی شرکت کنندگان سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی که با رعایت مقررات موفـق بـه کسب قبولی در مرحله اصلی نگردیده اند می توانند در این آزمون شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، تمامی متخصصان که با شرکت در رشته های جراحی عمومی، بیماریهای داخلی، کودکان، روانپزشکی و بیهوشی در شصت و هفتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی شهریور ماه ۱۳۹۹ موفق بـه کسـب قبـولی در هـر دو مرحلـه کتبی و شفاهی شده اند نیز می توانند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند. (به جز افرادی که در مقطع تخصصی با استفاده از سهمیه خانم ها ، منـاطق محـروم، اعـم از مازاد مناطق محروم و یا قانون برقراری عدالت آموزشی مورد پذیرش قرار گرفته اند.)

در این اطلاعیه آمده است: متقاضیان برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت باید به نشانی اینترنتی http://sanjeshp.ir از تاریخ ۲۶ آبان ماه تا یکم آذر ماه ۹۹ مراجعه کنند.

این اطلاعیه در باره تاریخ ثبت نام و شروع به دوره این گروه از پذیرفته شدگان اعلام کرد: این زمان متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

همچنین، ارائه مجوز از سوی معاون درمان وزارتی جهت شروع دوره الزامی است.

بر اساس اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی، پذیرفته شدگان ملزم به ارائه سند تعهد محضری با رعایت مقررات مربوطه و مفـاد ایـن دسـتورالعمل هستند. از شروع به دوره افرادی که تعهد محضری موضوعه را ارائه کنند، جلوگیری بعمـل می آید.

عدم سپردن تعهد محضری به منزله اعلام انصراف از پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت خواهد بود.

به گزارش ایرنا، سی و هفتمین دوره پذیرش دستیار رشته‌های فوق تخصصی بالینی پزشکی برای ۲۵ رشته فوق تخصصی روز پنج شنبه سوم بهمن ۹۸ برگزار شد. در این آزمون ۵۶۷ نفر ثبت نام کرده بودند که در نهایت ۴۸۴ نفر در آزمون شرکت کردند.

پس از آزمون کتبی داوطلبانی که حدنصاب نمره کتبی تراز شده را کسب کردند در آزمون شفاهی که با روش‌های PMP و OSCE و مصاحبه ساختارمند، شرکت کردند.

۴۸۷ نفر از متخصصین واجد شرایط در این دوره از آزمون شرکت کرده بودند که تعداد ۳۹۱ نفر از داوطلبان پس از انجام آزمون‌های کتبی و شفاهی موفق به اخذ مجوز حضور در مرحله انتخاب محل تحصیل شدند. ظرفیت رشته‌های فوق تخصصی پزشکی بالینی ۴۳۰ صندلی بود.

نتایج نهایی سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی ۲۷ خرداد۹۹ اعلام شد و با توجه به میزان ظرفیت و تعداد شرکت کنندگان، بخشی از ظرفیت خالی ماند.

برچسب‌ها آزمون دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور آزمون دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اخبار کنکور هفتمین دوره آزمون دستیار فوق تخصصی هفتمین دوره پذیرش دستیار آموزش پزشکی تکمیل ظرفیت شرکت کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۵۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: ۱۰ هزار و ۳۴۷ نفر در رشته‌ی تجربی از ساعت هشت صبح امروز، هفتم اردیبهشت رقابت خود را آغاز کردند.

هادی پور تاکید کرد: در استان کهگیلویه و بویر احمد زیر گروه تجربی بیشترین تعداد داوطلب را دارد که تعداد این داوطلبان معادل ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان کنکور این استان است.

وی ادامه داد: همچنین از بین این داوطلبان ۶ هزار و ۴۰۷ نفر زن، و سه هزار و ۹۴۰ نفر مرد هستند.

نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی (صبح دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت) و گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی (بعد از ظهر دیروز) برگزار شد.

هادی پور افزود: با توجه به پذیرش دانشگاه فرهنگیان از طریق آزمون سراسری، داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به یک دفترچه اضافی نسبت به سایر داوطلبان پاسخ دهند.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228465 برچسب‌ها کنکور سراسری

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها