Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از بستری شدن 74 بیمار جدید به ویروس کرونا در منطقه کاشان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سیدعلیرضا مروجی اظهار داشت: 74 بیمار جدید کرونایی در شبانه روزگذشته در منطقه کاشان بستری شدن که 54 نفر آنها اهل کاشان هستند.

وی با اشاره به ابتلای 74 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کاشان گفت: ۶۳ بیمار جدید در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند که از این تعداد هفت نفر اهل توابع کاشان، یک نفر اهل توابع آران و بیدگل، یک نفر اهل دلیجان و ۵۴ نفر اهل کاشان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول افزود: حداکثر سن بیماران کرونایی بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان 92 سال و حداقل سن بستری 54 سال است.

مروجی اضافه کرد: از 74 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در منطقه کاشان 11 نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده‌اند که از این تعداد شش نفر اهل آران و بیدگل و پنج نفر اهل توابع آران و بیدگل هستند و حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان سیدالشهدا ۹۲ سال و حداقل سن بستری ۵۴ است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: درحال حاضردر مجموع تعداد 453 بیمار حاد تنفسی در منطقه کاشان بستری هستند که از این تعداد 407 نفر از آن‌ها در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و 47 نفر از آن‌ها در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت مراقبت و درمان هستند.

وی بیان کرد: 84  بیماردر بخش‌های مراقبت ویژه در منطقه کاشان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 80 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و 4 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: متاسفانه طی شبانه روز گذشته 8 مورد فوتی در بیمارستان‌های شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل که چهار مرد ۶۷، ۷۷، ۷۵ و ۷۳ ساله و چهار زن ۵۱، ۸۸، ۷۷ و ۸۹ ساله بوده‌اند،رخ داده است.

سید علیرضا مروجی توضیح داد: تاکنون 97 هزار و 350 نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: همچنین تا کنون شش هزار و 417 بیمار از بیمارستان‌های شهید بهشتی کاشان و سید الشهدای آران و بیدگل با بهبود یافتن مرخص شده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا کرونا در ایران کرونا در اصفهان کرونا در استان ها کرونا در کاشان آمار کرونایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان بیمارستان شهید بهشتی شهید بهشتی کاشان منطقه کاشان آران و بیدگل بیمار جدید کاشان گفت نفر اهل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۵۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس

به گزارش همشهری آنلاین ،قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

کد خبر 847238 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • طبیعت بهاری کاشان، بهشتی در دل کویر
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل