Web Analytics Made Easy - Statcounter

نساجی و وطنی از هم جدا نمی شوند

پیش از شروع لیگ بیستم باشگاه نساجی با انتشار بیانیه ای از مردم قائمشهر خداحافظی کرد و قرار شد که به مدت نیم فصل بازی های این تیم در قائمشهر برگزار نشود.

به گزارش طرفداری، مسئولان باشگاه نساجی پیش از شروع فصل اعلام کرده بودند به دلیل ترمیم و تعمیر استادیوم شهید وطنی و تغییر چمن این استادیوم از مصنوعی به طبیعی، به مدت نیم فصل بازی های نساجی در استادیوم دیگری برگزار می شود و متن زیر را منتشر کردند:

پیرو تماس‌های مکرر هواداران فهیم باشگاه نساجی مازندران بابت میزبانی مسابقات لیگ بیستم اعلام می‌دارد حسب مصوبه هیئت مدیره باشگاه تا آماده شدن ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر، قادر به میزبانی نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نظر به اینکه از یکسو بازی در زمینی با چنین کیفیت نامناسب چمن مصنوعی احتمال مصدومیت بازیکنان را به نحو چشمگیری افزایش داده به انضمام صراحت سازمان محترم لیگ مبنی بر ممنوعیت برگزاری بازی‌ها در این زمین و از سوی دیگر در راستای لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بدون تماشاگر بودن مسابقات به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، فرصتی برای تغییر چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی و تبدیل آن به چمن طبیعی به‌وجود آمده که حدود ۱۰ ماه تا یک سال زمان خواهد برد، باشگاه نساجی مازندران برآن است برای فصل جدید ورزشگاه دیگری را معرفی کند.

 

بر این اساس به اطلاع عموم می‌رساند این باشگاه تا زمان آماده شدن زمین چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی در هر ورزشگاه دیگری در استان مازندران که از چمن طبیعی برخوردار بوده و مورد تأیید سازمان لیگ باشد، آماده برگزاری مسابقات خود در لیگ بیستم خواهد بود.

 

امید است تا با همیاری و درک متقابل بتوانیم این دوره را پشت سر گذاشته و بار دیگر در کنار هم در ورزشگاه شهید وطنی این‌بار با چمن مناسب و کیفیت قابل قبول برای نساجی تلاش کنیم.

در این راه از دوستداران این باشگاه مردمی، مسئولینی که دلسوزانه تلاش می‌نمایند تا در اسرع وقت این مشکل حل گردد، هوادارانی که در تمام روز‌های سخت و آسان در کنار ما بودند و از کادر فنی حرفه‌ای و بازیکنان غیور این تیم مراتب قدردانی خود را اعلام می‌نماییم.

اما خیلی طول نکشید که مسئولان نساجی نظرشان را تغییر دادند و قرار شد که نساجی بازی هایش را در همان استادیوم شهید وطنی برگزار کند.

مسئولان باشگاه نساجی قائمشهر با نظر به این که اطراف این شهر در استان مازندران استادیوم با کیفیتی وجود ندارد، تصمیم گرفتند نساجی بازی هایش را تا نیم فصل در وطنی برگزار کند و پس از پایان بازی های نیم فصل اول لیگ بیستم، چمن این استادیوم از مصنوعی به طبیعی تغییر کند. چمن مصنوعی این استادیوم نیز قبل از شروع فصل ترمیم شد.

با این تفاسیر بازی های نساجی در ورزشگاه وطنی برگزار می شود. قرار است باشگاه نساجی چمن را در زمین 6 هکتاری دیگری پرورش بدهند و نیم فصل به صورت رول به شهید وطنی منتقل کنند. با این حساب نساجی نیم فصل دوم هم از ورزشگاه پیر شهر جدا نخواهد شد. باشگاه می گوید همین که زمین 6 هکتاری واقع شده در جاده قائمشهر به ساری را در اختیارشان بگذارند، کار آماده سازی چمن طبیعی را آغاز می کنند. در قائمشهر، همه چیز تنها به نساجی بستگی ندارد. اداره کل ورزش و جوانان و مسئولان شهری و استانی هم در این ماجرا نقش آفرینی می کنند. هرچند فعلا قرار نیست تماشاگری به ورزشگاه برود اما برای مردم شهر خسته، مهم است که نساجی در شهر خودشان بازی کند و برای میزبانی در لیگ برتر در به در این شهر و آن شهر نشود.

 البته نساجی این هفته در حالی میزبان تراکتور است که هنوز سکوهای پشت دروازه ورزشگاه شهید وطنی که قرار بود بیست روزه ستون هایش آماده شود، حاضر نیست و رختکن ورزشگاه هم سیستم گرمایشی ندارد.

 عرب، پیمانکار رختکن و سکوهای جدید ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در گفتگو با خبرنگار طرفداری، با تایید این خبر، گفت:

رختکن های جدید به آب گرم مجهز است اما سیستم گرمایشی ندارد. سال گذشته می شد با 30 میلیون تومان، رختکن ها را به شوفاژ مجهز کرد که متاسفانه تامین اعتبار نشد و حالا شاید با 300 میلیون هم این کار انجام نشود!

قائمشهری ها می گویند اداره کل ورزش و جوانان در این زمینه کوتاهی کرده است! در حال حاضر تیم ها باید با بخاری های برقی و هیتر رختکن را گرم کنند و سالن کنفرانس هم مثل رختکن میزبان و میهمان و داوران سیستم گرمایشی ندارد.

نساجی پنجشنبه این هفته در قائمشهر میزبان تراکتور است. شاگردان فاضلی که در تهران تمرین می کنند، سه شنبه با پرواز تهران ساری به مازندران می روند و در هتل سالار دره مستقر می شوند. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ورزشگاه شهید وطنی سیستم گرمایشی باشگاه نساجی چمن طبیعی لیگ بیستم بازی ها نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره جایگاه تیمش در پایان فصل، گفت: درباره شرایط تیم و تحلیل‌هایی که از وضعیت تیم در اصفهان صورت می‌گیرد، در پایان فصل حرف می‌زنم و در حال حاضر هیچ جایگاه خاصی را نمی‌توانم متصور شوم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمد ربیعی در حاشیه تمرین امروز ذوب‌آهن که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، در جمع خبرنگاران حاضر شده و پیرامون وضعیت تیمش پیش از بازی با نساجی، اظهار داشت: امروز آخرین نوبت تمرین‌مان را پیش از بازی انجام دادیم، روند تیم ما در چند هفته اخیر بر این اساس بنا شده که فقط مسیر ریکاوری و مسابقات را طی کنیم چون فاصله بین بازی‌ها نزدیک است و خودمان را برای بازی با نساجی آماده کرده‌ایم.

وی درباره حذف تیمش مقابل تراکتور در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، گفت: کسانی که از نزدیک فوتبال را دنبال می‌کنند، به خوبی می‌دانند بازی کردن مقابل مثل تراکتور با فاصله دو هفته آن هم در خانه‌اش به خاطر جو ورزشگاه و تاکتیک دو تیم کار بسیار سختی است با این حال به نظرم در هر دو بازی خوب کار کردیم و یکی از دو مسابقه را بردیم و در مسابقه دوم هم در زمین بازی نباختیم و بهشی ضربات پنالتی شانس و تمرکز است و به تیم تراکتور تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره وضعیت بازیکنانش برای بازی فردا، گفت: متاسفانه مقابل تراکتور دو بازیکن ما مصدوم شوند و به بازی فردا نمی‌رسند؛ گریگرول چابرادزه با بازیکن تراکتور سد به سر شدند و بلافاصله او را تعویض کردیم و بعد از گرفتن سی‌تی اسکن مشخص شد که هنوز مشکل دارد و در چند روز گذشته هم با تیم تمرین نکرده است؛ مهرداد رضایی هم از ناحیه سفیدران مصدوم شده و فریبرز گرانی هم محروم شده است.

ربیعی: شاید چون مظلومم بیشترین ضرر و زیان داوری را داشته‌امپیروزی ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی

وی ادامه داد: در مجموع برای بازی فردا از 16 بازیکن بزرگسالی که در اختیار داریم، 3 بازیکن اصلی‌مان را در اختیار نخواهیم داشت و قطعا در لیست فردا 3 نفر از بازیکنان آکادمی باشگاه حاصز خواهند بود و شک ندارم که نبود این 3 نفر خللی در کارمان ایجاد نمی‌کند و سایر بازیکنان نهایت توان‌شان را به کار خواهند گرفت و خوشحالم که فرصتی برای استفاده از بازیکنان جوان مثل ارشیا سرشوق و دانیال ایری به وجود آمده است.

ربیعی یا بیان اینکه در بازی‌های باقی مانده با نهایت توان و تعهدی که داریم، به میدان خواهیم رفت، گفت: قبول دارم که مقابل تراکتور خوب پنالتی نزدیم هر چند قبل بازی تمرین کرده بودیم اما چند تن از بازیکنانی که می‌توانستند خوب پنالتی بزنند، بنا به شرایط بازی تعویض شده بودند.ما در طول فصل هم مقابل آلومینیوم اراک و ملوان هم دو پنالتی خراب کردیم و فعلا روند پنالتی‌ها برای ما خوشایند نبوده و امیدواریم که این روند را بشکنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه بازی فردا بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: نساجی از انگیزه خاصی برخوردار است و بازیکنان‌ ما هم باید بدانند که برای هدف خاص خودمان می‌جنگیم؛ هدف ما ارتقای تیم است و قطعا با نهایت تمرکز و تعهد باید روند مسابقات و خودمان را ادامه دهیم‌.

وی ادامه داد: از شرایط نساجی اطلاع دارم و می‌دانم که بازی سختی داریم و تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که 3 امتیاز بازی را بگیریم.

سرمربی ذوب‌آهن متذکر شد: ما قبل از بازی با آلومینیوم، در نیم‌فصل اول تراکتور را هم در ورزشگاه خانگی خودمان شکست داده بودیم و بعد از آن تا بازی با آلومینیوم بردی در بازی خانگی نداشتیم که البته تحلیل‌های زیادی هم در این مورد انجام دادم؛ ما در بازی‌های بیرون خانه روند مناسبی داشتیم و این نکته حائز اهمیت است‌. البته انتظار خودم از بازی‌های داخل خانه بسیار بیش از این بود و تلاش می‌کنیم که در ادامه بهتر کار کنیم، ما در هفته‌های باقی مانده مقابل نساجی، پیکان و صنعت نفت در خانه بازی می‌کنیم و باید در این 3 بازی نهایت دقت را داشته باشیم.

ربیعی درباره جایگاه ذوب‌آهن در پایان فصل گفت: من درباره شرایط تیم و تحلیل‌هایی که از وضعیت تیم در اصفهان صورت می‌گیرد، در پایان فصل حرف می‌زنم و در حال حاضر هیچ جایگاه خاصی را نمی‌توانم متصور شوم، هدف ما این است که تیم بازی به بازی جلو برود و در یک نقطه زمانی هم احساس کردم که شاید به مدلی می‌توانم به تیم کمک کنم.

وی افزود: تیم‌های من در دو سال گذشته رتبه پنجم و ششم لیگ را به دست آورده‌اند و دوست دارم که ذوب‌آهن را از نظر امتیازگیری نسبت به سال گذشته بالا بیاورم و همه تلاشم را برای این موضوع انجام می‌دهم؛ ما بودجه محدودی داشتیم و بازیکنان زیادی هم از دست دادیم و همه تلاش‌مان این است که تیم نسبت به فصل قبل شرایط بهتری پیدا کند.

انتهای پیام/170/

دیگر خبرها

  • ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • ربات‌های قاتل؛ ترس از آینده هوش مصنوعی
  • وضع مقررات برای استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن