Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ آبی پوشان هفته نخست رقابتهای لیگ برتر را در حالی با پیروزی دو بر صفر مقابل مس رفسنجان به پایان رساندند که از هیچ بازیکن جدیدی قادر به استفاده نبودند و آنها با همان ترکیب فصل گذشته شان به میدان رفتند.

فکری در مرکز زمین از نفراتی مثل فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی و آرش رضاوند استفاده کرد که زوج باقری-ریگی، هافبک‌های دفاعی این تیم را تشکیل می‌داد و این در حالی بود که فصل گذشته اغلب در این منطقه زوج ریگی-کریمی شکل می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باوجود پیروزی استقلال در این دیدار، انتقاداتی عملکرد خط میانی آبی پوشان و به خصوص زوج هافبک‌های میانی این تیم صورت گرفته بود و به نظر می‌رسد فکری در خط میانی تیمش نسبت به هفته اول تغییراتی اعمال نماید.

مهدی مهدی پور هافبک اصفهانی که از ذوب آهن به استقلال پیوست، شبیه‌ترین بازیکن به علی کریمی است و به نظر می‌رسد در هفته دوم این بازیکن در ترکیب اصلی تیمش مقابل فولاد به میدان رفته و در کنار مسعود ریگی زوج هافبک‌های میانی آبی پوشان را شکل دهند.

چه بسا با حضور مهدی مهدی پور در کنار مسعود ریگی، استقلال در مرکز زمین صاحب یک زوج اثرگذار دیگر باشد و مهدی پور بتواند تا حدودی جای خالی علی کریمی را برای آبی پوشان پر نماید.

آبی پوشان در دومین هفته از رقابتهای لیگ برتر میهمان فولاد خوزستان هستند که این دیدار از ساعت ۱۶:۴۰ روز جمعه ۳۰ آبان به میزبانی فولاد در ورزشگاه خانگی این تیم آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع:مهر

هومن جعفری کد خبر: 1081153 برچسب‌ها استقلال تهران محمود فکری لیگ برتر ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال تهران محمود فکری لیگ برتر ایران آبی پوشان مهدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در مهم‌ترین بازی خود از ۶ فینال باقی مانده تا قهرمانی در لیگ بیست و سوم، به مصاف تراکتور تبریز می‌رود.

شاگردان جواد نکونام که برای حفظ صدر جدول به پیروزی در این مسابقه احتیاج مبرم دارند، در حالی با تیم تراکتور مسابقه می‌دهند که حضور حمید مطهری روی نیمکت این تیم تراکتوری‌ها را به رقیبی تقریباً ناشناخته بدل می‌کند.

بر همین اساس، احتمالاً ترفند جواد نکونام برای در امان ماندن از غافلگیری، استفاده از قدرت حفظ توپ هافبک‌ها و ارائه یک بازی مالکانه و فوتبال رو به جلو خواهد بود. رویکردی که بدون شک مهمترین عنصر اعمال آن، آرش رضاوند است.

هافبک طراح و بازی ساز استقلال که در طول این فصل نقشی پررنگ در شکل دهی به حملات زهردار استقلال داشته و همواره با پاس‌های کلیدی خود از مورد توجه‌ترین ستاره‌های استقلال بوده است.

رضاوند که در قهرمانی دو فصل گذشته استقلال سهمی به اندازه نیم فصل داشته و در نیم فصل دوم در فولاد زیر نظر سرمربی کنونی آبی‌ها بازی کرده، امیدوار است در این فصل طلسم جام نیاوردن با استقلال را شکسته و برای اولین بار با این تیم قهرمان فوتبال ایران شود.

اتفاقی که بدون شک یکی از شاه کلیدهای وقوع آن، پیروزی در تبریز با درخشش احتمالی همین بازیکن خواهد بود. باید دید که آبی‌ها و رضاوند تا چه میزان در تحقق این مهم، موفق عمل خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • گل اول فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گل مهدی کریمی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-1 ایران)
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!