Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@12:54:48 GMT

امروز از هیمنه دشمن جز زوزه‌ای باقی نمانده است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۵۴۹۵

امروز از هیمنه دشمن جز زوزه‌ای باقی نمانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین جلال مرادی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان شهرستان همدان اظهار کرد: در ایام و دورانی هستیم که دشمنان، آشکارا دشمنی خود را اظهار می‌کنند و این دشمنان ما طبق فرموده قرآن کریم، «اشداء علی المؤمنین» هستند.

وی با بیان اینکه امروز صهیونیست دشمن اصلی ماست، افزود: البته منظور ما یهود متدین به دین موسی(ع) نیست بلکه منظور مسیحی و یهودی صهیونیست است که متأسفانه مکر و دشمنی خود را آشکار کرده و اظهار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان همدان به اتفاقات اخیر غرب پرداخت و تصریح کرد: زمانی این دشمنان در نقش پلیس بد هستند و زمانی هم در نقش ایجاد اسلام‌هراسی و اهانت به ادیان و پیامبران که همه این مسائل ریشه در دشمنی صهیونیست دارد.

وی افزود: این دشمنان به ظاهر متمدن که ادعای آزادی بیان دارند دو سال است مردم کشور خود را یا همان جلیقه‌زردها را می‌زنند، شکنجه می‌کند، می‌کشند و یا زندان می‌کنند.

مرادی با بیان اینکه در دشمنی شدید دشمنان حرفی نیست، گفت: رفتار کسانی که همچنان به فکر مذاکره، سازش، گفت‌وگو و لبخند و ارتباط با دشمن هستند مصداق خیانت، سادگی و بی‌ایمانی است.

وی با اشاره به اینکه این رفتارها مغایر با آموزه‌های قرآن و دین ماست، چون مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود بیان کرد: ارتباط با دشمنان در هیچ دوره‌ای از تاریخ نفعی برای مردم نداشته و هرکجا که ما در مقابل دشمنان کوتاه آمده‌ایم دشمن چند قدم جلو آمده و این رفتارها جز اسارت برای ما چیزی در بر نداشته است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان همدان با بیان اینکه ما یک خط داریم و آن هم خط ولایت فقیه است خاطرنشان کرد: امروز ابهت و هیمنه استکبار از بین رفته و تنها زوزه کشیدن او باقی مانده است.

وی تأکید کرد: آنها هیچ جایگاهی در دل ملت‌ها ندارند و هرگز نمی‌توانند اجماعی را ایجاد کنند، هر کجا که قدم گذاشته‌اند جز غارت و جنگ و ویرانی چیزی بر جای نگذاشته‌اند.

مرادی با بیان اینکه دشمنان ما امروز در مسائل سیاسی گرفتار شده‌اند، گفت: این دشمنان همه آن مکرها و حیله‌ها را که در قالب انقلاب مخملی در کشورهای دیگر پیاده کرده‌اند اکنون در کشور خود می‌بینند.

وی افزود:‌ آنها از نظر امنیتی و اقتصادی در یک باتلاق بزرگی گیر افتاده‌اند و ‌ان‌شاءالله به زودی شاهد نابودی آنها در این باتلاق که خود ایجاد کرده‌اند،‌ خواهیم بود.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان همدان با بیان اینکه دشمن دیگر قدرتی ندارد تا جایی که حتی کشور ونزوئلا هم آنها را شکست داده است گفت: آنها به شدت از ما می‌ترسند و موشک‌باران عین‌الاسد یک سیلی کوچک به آنها بوده است.

وی ادامه داد:‌ دشمنان بدانند که همان بچه‌هایی که روزی ۱۳ آبان سال ۵۷ و ۵۸ را رقم زدند، سرداران دیروز و امروز ما بوده و هستند و قطعاً نوجوانان امروز ایران هم سرداران و بزرگان این کشور در سال‌های آینده خواهند بود.

مرادی در ادامه سخنان خود با اشاره به خدمات و زحمات مهدی علی‌ضمیر، سرپرست دفتر نظارت شهرستان همدان در طول ۳۰ سال خاطرنشان کرد: ایشان در طول این سه دهه برای برگزاری انتخابات استان زحمت کشیده‌اند و جا دارد از زحمات‌شان قدردانی کنم، ایشان مرد بزرگی است و اسم نیک ایشان همیشه به یاد خواهد ماند.

وی با اشاره به معرفی سرپرست جدید دفتر شهرستان اضافه کرد: کریم مطهری‌مؤید هم از یادگاران جنگ و جهاد و جبهه هستند، فرمانده گردان غواصی دوران دفاع مقدس بوده و تجربه‌های متعددی در نهادهای مختلف اجرایی داشته‌اند و به جای آقای علی ضمیر سرپرست دفتر نظارت شهرستان شده‌اند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان همدان کارها و خدمات شبکه نظارت را قربة الی الله خواند و تصریح کرد: آقای علی‌ضمیر و شبکه نظارت همیشه پای کار بوده‌اند و قربة الی‌الله کار کرده‌اند.

وی با بیان اینکه خدمات آقای علی‌ضمیر برای رضای خدا، خدمت به نظام و صیانت و پاسداری از خون شهدا بوده است گفت: آقای مطهری هم بحمدالله در این مسیر هستند و همین راه را ادامه می‌دهند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان همدان با بیان اینکه باید با بصیرت تمام پایبند ولایت فقیه باشیم و این تکلیفی است که بر عهده ما گذاشته شده است یادآور شد: مسؤولان باید برای امیدبخشی به مردم تلاش زیادی کنند و هر چه زودتر مشکلات اقتصادی در جامعه را حل کرده و چاره‌ای در این زمینه بیاندیشند.

وی بیان کرد: نواقصی در قانون مانند نحوه ثبت نام برای ریاست جمهوری و مجلس وجود دارد که باید با همت نمایندگان مجلس برطرف شود زیرا ما تابع قانون هستیم و بالاتر از آن نمی‌توانیم عمل کنیم.

مرادی ادامه داد: فرمایشات رهبری در این خصوص از سال ۹۵ با ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات بر زمین مانده و امید داریم که این مجلس به فرمایشات رهبر انقلاب جامه عمل بپوشانند.

وی به تعامل و همکاری دیگر دستگاه‌ها با دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان برای بهتر برگزار شدن انتخابات پرداخت و خاطرنشان کرد: این تعامل باید بیش از پیش وجود داشته باشد و در طول سال جاری و ساری باشد تا بتوانیم با همکاری و کمک به هم بهترین انتخابات را رقم بزنیم.

سرپرست پیشین دفتر نظارت شهرستان همدان در این مراسم به خط ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: ما باید تنگه احد نظام که همان شورای نگهبان است را محکم نگه داریم تا خدشه‌ای به آن وارد نشود.

مهدی علی‌ضمیر افزود: ما رسالتی داریم و باید خود را را به حول و قوه الهی برای برقراری و رسیدن به تمدن مهدویت مهیا کنیم.

وی با بیان اینکه نشانه افول و زوال استکبار بر همگان معلوم است، ادامه داد: افول ترامپ زمینه شکست آمریکا را فراهم می‌کند، هرچند برای ما هیچ فرقی نمی‌کند زیرا سگ زرد و شغال یکی هستند حال اینکه برخی نگاه به غرب دارند و به طور قطع نمی‌توانند در تمدن مهدوی سرباز باشند.

سرپرست پیشین دفتر نظارت گفت: کاش زمینه‌‌ای فراهم شود اسناد لاله جاسوسی برای بچه‌های ما تدریس شود که بدانند چگونه دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام و کشور بوده‌اند و این آگاهی خود باعث افزایش بصیرت خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه خطر نفوذ خیلی جدی است و مهم‌ترین راه مقابله با آن، این است که فقط یک صدا را بشنویم گفت: بصیرت، راهگشای ما در این مسیر خواهد بود و صدالبته حب به نظام و کار و خدمت در حد تعالی آن.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی شهرستان همدان با بیان اینکه خدا را شاکرم که توفیق داد تا در عرصه دیگری خدمتگزار نظام باشم، اظهار کرد: در ابتدا از زحمات آقای علی ضمیر در طول این سال‌ها تشکر می‌کنم.

کریم مطهری‌مؤید با تشکر از خدمات سرپرست پیشین دفتر نظارت شهرستان همدان افزود: اگر گوش به فرمان ولی فقیه باشیم بس است، باید سخنان ایشان را روی چشم و قلب بگذاریم تا عاقبت به خیر شویم و این برای حرکت در مسیر نظام و انقلاب کافی است.

در این مراسم از خدمات مهدی علی ضمیر تقدیر به عمل آمده و کریم مطهری‌مؤید به عنوان سرپرست جدید دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان همدان معرفی شد.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: شوراي نگهبان كريم مطهري مقابله با استکبار جلال مرادی دفتر نظارت شهرستان سرپرست دفتر نظارت شهرستان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده شامگاه یکشنبه در اولین نشست تخصصی تاریخ مقاومت خلیج فارس در افق رسانه اظهار داشت: خلیج فارس در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری و در کنار سرزمین و مردم ایران نقطه عطف و مشترک همه مردم و مذاهب است حتی نقطه مشترک ایرانیان و فارسی زبانان است.

استاندار بوشهر افزود: آبراه‌های بین المللی در سه قرن اخیر محور توسعه قدرت بودند و هر کسی در دنیا تلاش کرده که قدرتی داشته باشد سعی کرده در دریاها حضور داشته باشد.

وی بیان داشت: مقرراتی که بر آب‌ها و دریا و اقیانوس‌ها حاکم است این اجازه می‌دهد که یک شناور از آسیا به آبراه‌های آمریکا و بلعکس بروند و امروز می‌بینیم شناورهای ما این تردد را دارند.

محمدی‌زاده بیان داشت: مردم بوشهر در ۳۰۰ سال گذشته که ابرقدرت‌ها سعی کردند در جزایر ما حضور پیدا کنند، در سه نقطه تاریخی با آنها جنگیدند، که میر مهنا در ۲۵۰ سال پیش در جزیره خارگ با هلندی‌ها و پرتغالی‌ها جنگید و آنها را بیرون راند و این عملیات آغاز فروپاشی آنها شد.

استاندار بوشهر بیان داشت: عملیات بعدی بوشهری‌ها علیه استعمارگران متعلق به ۱۰۹ سال پیش است، وقتی انگلیسی‌ها به بوشهر آمدند این مردم و علمای بوشهر و رزمندگان و مجاهدان بوشهری به فرماندهی رئیسعلی دلواری بودند که مقابل آنها مقابله کردند.

وی ادامه داد: با اینکه انگلیسی‌ها تجهیزات زیادی داشتند اما مردم بوشهر با دست خالی با آنها جنگیدند و خون بر شمشیر پیروز شد. محمدی‌زاده ابراز داشت: رئیسعلی با رهبری روحانیت جنگید و موفق شد انگلیسی‌ها را شکست دهد.

استاندار بوشهر ابراز داشت: عملیات بعدی در دفاع مقدس با پشتیبانی پایگاه شهید یاسینی صورت گرفت و با آمریکا که برای پشتیبانی از رژیم بعثی عراق و صدام آمده بود، در خلیج فارس با رشادت شهید نادر مهدوی و دیگر رزمندگان ضربه‌های کاری بزرگی به آنها وارد شد.

وی افزود: امروز به همت انقلاب اسلامی و پشتیبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقاومت در دریای سرخ تا مدیترانه شکل گرفته است و با هدایت و حمایت‌های رهبری این حلقه‌ها به هم پیوسته شده است و یک پیوستگی جغرافیایی توسط محور مقامت برای حمایت از مظلومیت منطقه شکل گرفته است.

استاندار بوشهر گفت: امروز انقلاب اسلامی، آمریکا و دیگر دشمنان را مستهلک کرده است.

کد خبر 6091517

دیگر خبرها

  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • تا پرتاب ماهوار از پایگاه فضایی چابهار وقت زیادی باقی نمانده
  • روز اتحاد است/ هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم و متن
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند